Πολλαπλή μπορεί να είναι η αξιοποίηση του Μ.Α. όπως στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής για να γνωρίσουν οι μαθητές την τεχνοτροπία της ασπρόμαυρης φωτογραφίας, αλλά και το έργο των φωτογράφων της εποχής, οι οποίοι αποτυπώνουν στα έργα τους με γλαφυρότητα και λεπτομέρεια ότι κινητοποιεί το ενδιαφέρον τους, κι έτσι βοηθούν στη διάδοση πληροφοριών που αφορούν τον τρόπο ζωής των αγροτών και των αγροτικών εργασιών της Ελληνικής υπαίθρου πριν την εκβιομηχάνισή της. Παράλληλα οι μαθητές ανάλογα με τη βαθμίδα φοίτησης μπορούν να μελετήσουν και να εμβαθύνουν στη συγκριτική παρατήρηση των αγροτικών εργασιών σε σχέση με τη σύγχρονη εποχή, κατανοώντας έτσι το ρόλο της τεχνολογίας στην εξέλιξη της αγροτικής οικονομίας. Στη Γεωγραφία μπορούν να παρατηρήσουν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον και να προχωρήσουν στη συνδυαστική διερεύνηση με αντίστοιχες εικόνες από άλλες περιοχές της Ελληνικής υπαίθρου ή και διεθνώς. Στη Νεοελληνική Λογοτεχνία να μελετήσουν κείμενα σχετικά με τις αγροτικές εργασίες κατά την αναφερόμενη περίοδο ή να εμβαθύνουν σε κείμενα συγγραφέων που μελετούν θέματα οικονομικής ανάπτυξης και να ερευνήσουν το ρόλο που αυτή διαδραμάτισε στην οικονομία του τόπου. Στην Ιστορία να μελετήσουν τις αγροτικές ασχολίες των κατοίκων στην περιοχή της Σκύρου και να γνωρίσουν την τοπική ιστορία του νησιού. Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση να εξοικειωθούν οι μαθητές με την πολιτιστική μας κληρονομιά και να γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο ασκούνταν επαγγέλματα πριν την εκβιομηχάνιση της αγροτικής οικονομίας. Οι μαθητές με την αξιοποίηση του Μ.Α. ασκούνται στην παρατήρηση της εικόνας, εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, μελετούν τη σημαντικότητα της φωτογραφίας στις εικαστικές τέχνες και αντλούν ιστορικές και πολιτιστικές πληροφορίες για το νησί της Σκύρου, αλλά και γενικότερα για τη γεωμορφολογία και την αγροτική οικονομία της περιοχής, όπως αποτυπώνεται στη φωτογραφία. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης.