Πολλαπλή μπορεί να είναι η αξιοποίηση του Μ.Α. όπως π.χ. στα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής για να γνωρίσουν οι μαθητές την καλλιτεχνική φωτογραφία τοπίου αλλά και το έργο της φωτογράφου, της Αγωγής υγείας προκειμένου να ενημερωθούν για τις ιαματικές πηγές και τις θεραπευτικές τους δράσεις, στην γεωλογία να διερευνήσουν το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον της περιοχής, στην ιστορία να μελετήσουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην περίοδο του μεσοπολέμου, στην περιβαλλοντική εκπαίδευση να εμβαθύνουν σε θέματα διαχείρισης υδάτινων πόρων. Οι μαθητές με την αξιοποίηση του Μ.Α. ασκούνται στην παρατήρηση της εικόνας, εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, μελετούν την απόδοση του τοπίου στις εικαστικές τέχνες και αντλούν ιστορικές, πολιτιστικές, γεωλογικές, γεωγραφικές, περιβαλλοντικές πληροφορίες για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο αλλά και για την περιοχή. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Εναλλακτικά, μπορεί να κάνει επίδειξη με στόχο να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες και να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη. Στη συνέχεια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο διαδίκτυο, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις που αποκτούν και τα συμπεράσματα που εξάγουν κατά την παρατήρηση ιστορικών φωτογραφικών.