Πολλαπλή μπορεί να είναι η αξιοποίηση του Μ.Α. όπως στα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής για να γνωρίσουν οι μαθητές την ασπρόμαυρη φωτογραφία αλλά και το έργο της φωτογράφου, της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης προκειμένου να ενημερωθούν για την πολιτιστική κληρονομιά μας και την αξιοποίηση των ζώων ως μεταφορικά μέσα πριν τη μηχανοκίνητη εποχή, στα μαθηματικά να γνωρίσουν έναν διαφορετικό τρόπο εμπορικών συναλλαγών με την ανταλλαγή προϊόντων, στην ιστορία να μελετήσουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην περίοδο του μεσοπολέμου, αλλά και την οικονομία εκείνης της εποχής. Οι μαθητές με την αξιοποίηση του Μ.Α. ασκούνται στην παρατήρηση της εικόνας, εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, μελετούν τη σημαντικότητα της φωτογραφίας στις εικαστικές τέχνες και αντλούν ιστορικές, πολιτιστικές, περιβαλλοντικές πληροφορίες, αλλά και πληροφορίες για την οικονομική ανάπτυξη στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Εναλλακτικά, μπορεί να κάνει επίδειξη με στόχο να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες και να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη. Στη συνέχεια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο διαδίκτυο, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις που αποκτούν και τα συμπεράσματα που εξάγουν κατά την παρατήρηση φωτογραφικών αρχείων.