Προτείνεται η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου ως εποπτικού υλικού στο πλαίσιο εφαρμογής ενός σχεδίου εργασίας - project, για την αναζήτηση, οργάνωση και ταξινόμηση των βιβλίων της σχολικής μονάδας. Οι μαθητές αφού επισκεφτούν την Εθνική βιβλιοθήκη, θα επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους, θα παρατηρήσουν, θα συσχετίσουν και θα διεξάγουν συμπεράσματα σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και κατηγοριοποίησης των εγγράφων, βιβλίων και άλλων αρχείων, έτσι ώστε να προβληματιστούν για τον δικό τους χώρο διαχείρισης και προστασίας (σχολικά βιβλία, εφημερίδες, έγγραφα, συλλογές, κ.ά. ). Επιπρόσθετα, μπορούν να οργανώσουν μία παρουσίαση για το ρόλο που έχει διαδραματίσει η Εθνική βιβλιοθήκη, ως μέσο διάδοσης και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει τις ομάδες και να κατανείμει τις αρμοδιότητες στην κάθε μια.