Ανοικοδομηση κτηριου 1945-1946
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρξε η ανάγκη ανοικοδόμησης κατεστραμμένων περιοχών και κτηρίων από τους βομβαρδισμούς, καθώς και τις χειροβομβίδες και τα βαριά οπλικά συστήματα. Δημιουργήθηκε ακόμα και «Υπουργείον Ανοικοδομήσεως» από την Ελληνική Κυβέρνηση. Η νόμιμη αστική ανοικοδόμηση στην Αθήνα από το 1956-60, προσπάθησε να εντάξει στοιχεία μοντέρνας αρχιτεκτονικής για την εποχή. Το έργο είναι της Βούλας Θεοχάρη Παπαϊωάννου και είναι ασπρόμαυρο αρνητικό που δείχνει οικοδομικές εργασίες της εποχής.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, γίνεται αναφορά για τη δημιουργία Υπουργείων, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες. Γίνεται συζήτηση για το ρόλο, τις παρεμβάσεις και τις προδιαγραφές που θα επεδίωκε ένα Υπουργείο Ανοικοδόμησης, όπως αυτό που έγινε Μεταπολεμικά. Επίσης, γίνεται αναφορά για το αντίστοιχο σημερινό Υπουργείο το ΥΠΕΧΩΔΕ (Υπουργείο Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων). Στο μάθημα της Γλώσσας, γράφουν επιχειρηματολογικό κείμενο για τις παρεμβάσεις που θα έκαναν στον τόπο τους, αν αναλάμβαναν το ΥΠΕΧΩΔΕ. Στην Αισθητική Αγωγή, δημιουργούν μακέτα που παρουσιάζει οικοδομήματα της φαντασίας τους. Επίσης, σχεδιάζουν οικοδομήματα της φαντασίας τους. Επισκέπτονται ένα αρχιτεκτονικό γραφείο ή δέχονται στην τάξη τους κάποιον/α αρχιτέκτονα/ισσα και συζητούν για το επάγγελμά του/της.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text genres Text genresText genres > Argumentative texts Argumentative textsArgumentative texts
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE