Άνδρες εκπαιδευονται στη λειτουργια των τρακτερ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η φωτογραφία της Βούλα Θεοχάρη Παπαϊωάννου "τραβήχτηκε" γύρω στα 1945-1946 και απεικονίζει άνδρες στη Λάρισα, οι οποίοι κάθονται σε θρανία σχολικής αίθουσας προκειμένου να εκπαιδευτούν στη λειτουργία των τρακτέρ. Κατά τα μεταπολεμικά χρόνια η καλλιέργεια της γης και η ενασχόληση με το επάγγελμα του αγρότη φαινόταν να είναι μια από τις ελάχιστες εργασίες για την απόκτηση εισοδήματος, αλλά και για την αντιμετώπιση της επισιτιστικής κρίσης. Εξάλλου, κατά τα προπολεμικά χρόνια, οι εξαγωγές της Ελλάδας αποτελούνταν σε μεγάλο βαθμό από γεωργικά προϊόντα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που εκπονούνται, κυρίως, από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν ως θέμα τους τη μεταπολεμική αγροτική πολιτική και τη συμβολή της στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας ή / και την εξέλιξη της αγροτικής παραγωγής μέχρι τις μέρες μας. Το αντικείμενο θα μπορούσε, επίσης, να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που απευθύνονται σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και μελετούν τα παραδοσιακά επαγγέλματα. Οι ΤΠΕ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την αναζήτηση πληροφοριών, την αναπαράστασή τους, τη δημιουργία εννοιολογικών χαρτών, χρονογραμμών και οικονομικών διαγραμμάτων αλλά και τη δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων που μπορούν να συνοδεύουν τις προαναφερθείσες δραστηριότητες.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Information InformationInformation > Information processing Information processingInformation processing
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΡΑΛΙΑ ΘΩΜΑ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE