Το ΜΑ προβάλλεται με τον βιντεοπροβολέα, είτε κατά το μάθημα της Γεωγραφίας είτε κατά την εκπόνηση σχεδίου εργασίας, τόσο σε μαθητές του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου. Οι μαθητές αναγνωρίζουν την εργασία που γίνεται και προσπαθούν να την εντάξουν στο κατάλληλο χωροχρονικό πλαίσιο χρησιμοποιώντας στοιχεία που αποτυπώνονται στη φωτογραφία όπως τα ρούχα του αγρότη, το ζευγάρι των μουλαριών, το φυσικό περιβάλλον, ο τρόπος οργώματος. Στη συνέχεια, κατά ομάδες αναζητούν αντίστοιχες εικόνες και κείμενα που αναφέρονται στην αγροτική παραγωγή και στην αξία της για την επιβίωση και πρόοδο του ελληνισμού, στην παραγωγή διαφόρων περιοχών της Ελλάδας, στην παραγωγή του τόπου τους (αν βρίσκονται σε αγροτική ή ημιαστική περιοχή), στην εντατικοποίηση της παραγωγής και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί (π.χ. θερμοκήπια και κατάχρηση γεωργικών φαρμάκων), στα σημερινά προβλήματα για την αγροτική παραγωγή κ.ο.κ. Αφού συγκεντρωθεί το υλικό και παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας κάθε ομάδας στην ολομέλεια, τότε μπορεί να οργανωθεί έκθεση με θεματικές ενότητες όπως: η αγροτική παραγωγή κατά περιοχή της Ελλάδας, η εξέλιξη των μέσων παραγωγής, η παραγωγή του τόπου των μαθητών, η εντατικοποίηση της παραγωγής, τα προβλήματα από την κατάχρηση φυτοφαρμάκων, η μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα από την αλόγιστη χρήση λιπασμάτων κ.ά. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το μάθημα των εικαστικών τόσο των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου στη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την τέχνη και ειδικότερα με τη φωτογραφία τον 20ο αιώνα.