Οι μαθητές μπορούν να περιγράψουν την φωτογραφία με λεπτομέρειες και να την συσχετίσουν με τα ιστορικά γεγονότα της εποχής, την κατοχή και τον εμφύλιο πόλεμο. Οι συνέπειες των πολέμων θα πρέπει να αναδειχθούν και μέσα από αυτές να οδηγηθούν στην διατύπωση της ανάγκης για παντοτινή ειρήνη και συναδέλφωση των λαών.
Αισθητική αγωγή Οι μαθητές εκφράζουν τα συναισθήματά τους από την παρατήρηση της φωτογραφίας, συζητούν για την δύναμή της αλλά και την καλλιτεχνική της αξία. Με την κατάλληλη καθοδήγηση και συζήτηση μπορούν, οι μαθητές, να διακρίνουν πότε μια φωτογραφία μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλλιτεχνική.
Με αφορμή την φωτογραφία μπορεί να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί ένα σχέδιο εργασίας με θέμα: «Ο θερισμός στο πέρασμα των χρόνων».