Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο γνωστικό αντικείμενο της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής με αφορμή την εικόνα και μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, οι μαθητές καλούνται να συζητήσουν για τη γεωργία παλιότερα και σήμερα. Καλούνται να ερευνήσουν για τους τρόπους με τους οποίους η εκβιομηχάνιση άλλαξε τη γεωργική παραγωγή –χρήση μηχανημάτων, ποικιλία και ανθεκτικότητα σπόρων κ.ά. Στην Ιστορία προτείνεται να εστιάσουν στη βιομηχανική επανάσταση τον 19ο αι. και τις αλλαγές στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση καλούνται να ερευνήσουν για τη στενή σχέση του ανθρώπου με τα ζώα και το περιβάλλον παλαιότερα και σήμερα. Μπορούν να αναλύσουν έννοιες όπως σεβασμός, αλληλεξάρτηση, αειφορία κ.ά. Επίσης μπορούν να καταγράψουν τα προβλήματα που προκαλούν ανθρώπινες συμπεριφορές και δραστηριότητες στο περιβάλλον, και να προτείνουν τρόπους επίλυσης. Στην Αισθητική Αγωγή προτείνεται να ασχοληθούν με την τέχνη της φωτογραφίας (είδη, τεχνικές λήψης κ.ά.) αλλά και στη Μουσική να συγκεντρώσουν σχετικά τραγούδια και να προβληματιστούν για το νόημα των στίχων.