Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας και με αφορμή την εικόνα οι μαθητές καλούνται, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, να ερευνήσουν το πολιτικό/ οικονομικό/κοινωνικό πλαίσιο της εποχής και να ερευνήσουν για τη ζωή των γυναικών την συγκεκριμένη εποχή. Να ασχοληθούν με την ενδυμασία της περιοχής, να τη συσχετίσουν με την περιοχή και τις ασχολίες και συνήθειες των ανθρώπων. Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή μπορούν να ερευνήσουν για την ισότητα των φύλων και ειδικότερα θέματα που αφορούν στη θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία την εποχή δημιουργίας της φωτογραφίας και σήμερα. Επίσης να αναζητήσουν στοιχεία για τη θέση της γυναίκας σε άλλα κράτη ευρωπαϊκά και μη ,να προβληματιστούν για τις διαφορές. Στη Νεοελληνική Λογοτεχνία καλούνται να προσεγγίσουν κείμενα για τη ζωή τη συγκεκριμένη εποχή, να συνειδητοποιήσουν τις δυσκολίες και να κάνουν συγκρίσεις με τη σημερινή. Στην Αισθητική Αγωγή να ασχοληθούν με την τέχνη της φωτογραφίας (είδη, τεχνικές λήψης κ.α.).