Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να την περιγράψουν. Στη συνέχεια, οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναζητήσουν αντιπροσωπευτικό φωτογραφικό υλικό της καλλιτεχνικής δημιουργίας των Κυκλαδιτών και να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά της. Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Επίσης, στο πλαίσιο Ερευνητικής Εργασίας, προτείνεται να εμπλακούν οι μαθητές σε δραστηριότητες συγκριτικής μελέτης της Κυκλαδικής, της Μινωικής και της Μυκηναϊκής τέχνης, ώστε να εντοπίσουν ομοιότητες ή/και διαφορές. Τέλος, οι μαθητές καλούνται να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της έρευνάς τους σε μια συνθετική παρουσίαση η οποία θα περιλαμβάνει εικόνες συνοδευόμενες από σύντομο κείμενο.