Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει εποπτικό υλικό στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές παρατηρούν και περιγράφουν το σχέδιο και στη συνέχεια συζητούν για την αρχιτεκτονική του ναού. Οι μαθητές θα μπορούσαν να περιηγηθούν εικονικά στην Ακρόπολη για να δουν συνολικά το χώρο και τα μνημεία και να εντάξουν το Ερέχθειο στο περιβάλλον στο οποίο ανήκει. Eπίσης, θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν βίντεο με τρισδιάστατη αναπαράσταση της Ακρόπολης στην οποία ανήκει το Ερέχθειο και να περιηγηθούν εικονικά στο μουσείο της Ακρόπολης που βρίσκονται οι Καρυάτιδες. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες θα μπορούσαν να μελετήσουν τα μνημεία της Ακρόπολης και να παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης τη μελέτη τους. Θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα λεύκωμα με φωτογραφικό υλικό από τα μνημεία καθώς και μια παρουσίαση όπου θα αποτυπώνεται η αλλαγή στο φυσικό και οικιστικό περιβάλλον με την πάροδο των χρόνων. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σ’ ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ώστε να συνδεθεί η πολιτισμική κληρονομιά με υλικά του Περιβάλλοντος.