Οι μαθητές παρατηρούν και περιγράφουν την εικόνα με στόχο να αναγνωρίσουν τα χαρακτηριστικά στοιχεία του ναού. Επίσης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να περιηγήσει εικονικά τους μαθητές του στην Ακρόπολη για να τοποθετήσουν το μνημείο στο χώρο και να γνωρίσουν και τα άλλα μνημεία που βρίσκονται στην Ακρόπολη. Θα μπορούσε να ανατεθεί στους μαθητές μια εργασία κατά την οποία εργαζόμενοι σε ομάδες θα εντοπίσουν ναούς διαφορετικών περιόδων που ανήκουν δηλαδή στη γεωμετρική, αρχαϊκή, κλασική, ελληνιστική και ρωμαϊκή εποχή, θα διακρίνουν και θα καταγράψουν τα χαρακτηριστικά τους και στο τέλος η κάθε ομάδα θα τα παρουσιάσει στην ολομέλεια της τάξης. Εκεί, θα συζητήσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές που παρατηρούν από τη μελέτη που έκαναν.