Φωτογραφιες απο περιπολο του ελληνικου στρατου στη Σμυρνη το 1919
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για δύο φωτογραφίες που περιέχονται σε συλλογή του Frédéric Boissonnas του 1919. Οι φωτογραφίες απεικονίζουν στρατιώτες του ελληνικού στρατού κατοχής να περιπολούν σε δρόμους της Σμύρνης κατά το 1919. Η χρήση του αντικειμένου μπορεί να συμβάλει στη διεξαγωγή μιας ερευνητικής εργασίας για τις επιπτώσεις της παρουσίας του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη λίγο πριν τη Μικρασιατική Καταστροφή.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα για διερεύνηση από τους μαθητές των επιπτώσεων που σηματοδότησε η παρουσία του ελληνικού στρατού κατοχής στη Σμύρνη. Με σημείο αναφοράς τη συγκεκριμένη φωτογραφία μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να αντλήσουν πληροφορίες είτε από ιστορικά βιβλία είτε από το διαδίκτυο αναφορικά με τις επιπτώσεις που είχε στη συμπεριφορά του ελληνικού και του τουρκικού πληθυσμού της Σμύρνης η αποβίβαση του ελληνικού στρατού κατοχής στην περιοχή. Οι μαθητές αφού συγκεντρώσουν τις σχετικές πληροφορίες θα συνθέσουν ένα κείμενο ή μια παρουσίαση, όπου θα καταγράψουν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των Ελλήνων και των Τούρκων της περιοχής, καθώς και τον βαθμό όξυνσης των σχέσεων ανάμεσα στους δύο πληθυσμούς λόγω της παρουσίας ελληνικής στρατιωτικής δύναμης στις ακτές της Μικράς Ασίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/4237
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΚΗΣ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE