Κατά τη μελέτη της αρχιτεκτονικής και γλυπτικής της κλασικής περιόδου, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το παρόν σχέδιο ως συμπληρωματικό εποπτικό υλικό κατά την παρουσίαση του Παρθενώνα. Προτείνεται η αξιοποίηση του σχεδίου να γίνει σε συνδυασμό με την ψηφιακή αναπαράσταση της ζωφόρου του Παρθενώνα που έχει εκπονηθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού με τη συνεργασία του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κοινωνία της Πληροφορίας, Γ’ ΚΠΣ 2000-2006). Οι μαθητές παρακολουθούν αρχικά μέσω της τρισδιάστατης αναπαράστασης τον τρόπο κατασκευής του ναού και να γνωρίσουν τα δομικά του στοιχεία. Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός αναφέρεται στη ζωφόρο του Παρθενώνα και στο θέμα που απεικονίζεται σε αυτή. Παρουσιάζει στους μαθητές το παρόν σχέδιο και τους ζητά να το περιγράψουν. Τους πληροφορεί ότι πρόκειται για τμήμα της απεικόνισης από την προετοιμασία της πομπής των Παναθηναίων και τους προτρέπει να παρακολουθήσουν μέσω της ψηφιακής αναπαράστασης πώς αποτυπώνονται οι λεπτομέρειες της προετοιμασίας. Οι μαθητές παρακολουθούν την αναπαράσταση και μέσα από αυτή εντοπίζουν στοιχεία του τμήματος που έχει ζωγραφίσει ο Richard Dalton. Π.χ. την κίνηση των αλόγων, τη στάση και την ενδυμασία των ιππέων, τον όρθιο άνδρα που είναι μία από τις τρεις κάθετες μορφές που διακόπτουν την παρουσίαση των αλόγων στο τμήμα της προετοιμασίας, τον κήρυκα που το άλογό του έχει κατεβασμένο το κεφάλι σε στάση μοναδική σε όλη τη ζωφόρο. Ολοκληρώνοντας τη διαδικασία, συζητούν για την αναπαραστατική δύναμη της γλυπτικής της ζωφόρου, που σχεδιάστηκε από τον Φειδία και εκτελέστηκε από μαθητές του υπό την αυστηρή καθοδήγησή του.