Αναδεικνύεται το παραδοσιακό επάγγελμα του γαλατά που υπήρχε και στην Ελλάδα μέχρι πρόσφατα. Ίσως, μάλιστα, να παραμένει ακόμα σε κάποια μέρη. Προσφέρει την ευκαιρία να προσεγγίσουν οι μαθητές/τριες την ιστορία της παραγωγής και της κατανάλωσης του γάλακτος. Ερωτήματα, όπως, πότε ο άνθρωπος παρήγαγε για πρώτη φορά γάλα, ποια ήταν η οικονομική και πολιτισμική του αξία του και ποιες ήταν οι καθοριστικές τομές στη διαδικασία παραγωγής και πώλησής του, βοηθούν στο να ξεκινήσει και να οργανωθεί μια μαθητική ερευνητική εργασία προς αυτήν την κατεύθυνση. Θα μπορούσε, επιπλέον, να προσεγγιστεί το επάγγελμα του γαλατά, διαχρονικά, με την αναζήτηση πληροφοριών και εικόνων που να σχετίζονται με την πώληση του γάλακτος, από τους γαλατάδες μέχρι τα γαλακτοπωλεία και τις σημερινές συνθήκες πώλησης του προϊόντος. Η παραπάνω προσέγγιση δεν μπορεί παρά να είναι συγκριτική και προτείνεται να έχει διαθεματικό χαρακτήρα με βάση τα μαθήματα της Γλώσσας και της Ιστορίας, χωρίς να αποκλείονται και άλλα μαθήματα, όπως η Χημεία, η Τεχνολογία και η Οικιακή Οικονομία.