Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα Ιστορίας σε διερευνητικές μαθητικές δραστηριότητες σχετικές με την καθημερινή ζωή, τους ανθρώπινους τύπους και τις εθνοτικές ομάδες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και τις αντίστοιχες ενδυμασίες. Ειδικότερα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οπτική πηγή σε δραστηριότητα ιστορικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές διερευνούν την καθημερινή ζωή των Εβραίων της Κωνσταντινούπολης κατά τον 19ο αιώνα, καθώς και τις οικονομικές τους δραστηριότητες.
Επίσης, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας σε δραστηριότητα παραγωγής προφορικού ή γραπτού λόγου σχετική με τη μόδα και την ενδυμασία, αλλά και τα αισθητικά και πολιτισμικά πρότυπα από τα οποία αυτές διαμορφώνονται σε κάθε εποχή. Δεδομένου μάλιστα ότι στην πολυπολιτισμική και πολυθρησκευτική Οθωμανική Αυτοκρατορία οι ενδυματολογικοί τύποι δήλωναν οικονομική, κοινωνική και οικογενειακή κατάσταση, ηλικία, ακόμη και θρησκευτική πίστη, η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο δραστηριότητας παραγωγής λόγου στην οποία οι μαθητές συγκρίνουν την εβραϊκή ενδυμασία με την ενδυμασία άλλων εθνοτήτων ή θρησκευμάτων, ώστε να διαπιστώσουν ομοιότητες και διαφορές και να συσχετίσουν την ενδυμασία με τις κοινωνικοοικονομικές διαφορές μεταξύ των ανθρώπων στο παρελθόν αλλά και σήμερα. Η εικόνα μπορεί επιπλέον να αποτελέσει αφορμή για διαπολιτισμική προσέγγιση της θέσης της γυναίκας σε διαφορετικές κοινωνίες και πολιτισμούς.
Στο μάθημα των Εικαστικών ο εκπαιδευτικός μπορεί να εμπλέξει τους μαθητές σε δραστηριότητα οπτικού γραμματισμού, προκειμένου να μελετήσουν και να σχολιάσουν την τεχνική της φωτοσκίασης κατά την αναπαράσταση ανθρώπινων τύπων και σκηνών της καθημερινότητας καθώς και να επιχειρήσουν τη δημιουργία δικού τους σχεδίου.
Τέλος, η εικόνα προσφέρεται για αξιοποίηση στο μάθημα των Θρησκευτικών σε διερευνητικές μαθητικές δραστηριότητες σχετικές με τα μη χριστιανικά θρησκεύματα και ειδικότερα τον Ιουδαϊσμό.