Ενδεικτικά και όσον αφορά τον τρόπο αξιοποίησης, προτείνουμε να περιγράψουν οι μαθητές το εικονιζόμενο κτήριο, να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά του και να εντοπίσουν την τοποθεσία του. Στη συνέχεια μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες για τις συνθήκες κατασκευής του κτηρίου, να συνδέσουν τα ιστορικά γεγονότα της περιόδου με την ανέγερσή του, να εντοπίσουν φωτογραφίες του εσωτερικού και να καταγράψουν τις αίθουσες και τη χρήση τους. Επίσης, να αναζητηθεί φωτογραφικό υλικό της Παλιάς Βουλής και του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου, ώστε οι μαθητές να προβούν σε συγκρίσεις και να επισημάνουν τις αλλαγές κατά τη μετατροπή του κτηρίου, καθώς και να διατυπώσουν τις κρίσεις τους για τη συμβολική σημασία του κτίσματος. Επιπρόσθετα, προτείνεται οι μαθητές να πραγματοποιήσουν μία ψηφιακή περιήγηση στο Μουσείο, να επισημάνουν τα εκθέματα, τα αρχεία και τις συλλογές του, αλλά και να αναφερθούν στις ιστορικές συνθήκες ίδρυσής του, στους στόχους και στην οργάνωσή του, ώστε να αναδείξουν τον ρόλο του στην πνευματική ζωή της χώρας.