Capudan Pasha, admiral of the Ottoman Navy. Officer of the Ottoman Navy
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το τεκμήριο αποτυπώνει δύο αξιωματικούς του οθωμανικού ναυτικού με τις επίσημες στολές τους. Η επιχρωμαισμένη λοθογραφία αντλήθηκε από το βιβλίο του D[EVAL], C[harles]. Deux annés en Constantinople et en Morée (1825-1826) ou Esquisses historiques sur Mahmoud, les Janissaires, les Nouvelles Troupes, Ibrahim-Pacha, Solyman- Bey etc.; par M. D...M..., élève interprète du roi en Constantinople; ouvrage orné d'un choix de costumes orientauc soigneusement colorés, et lithographiés par M. Collin, élève de Girodet, Paris, Nepveu, 1827. Ο Charles Deval (1806 – 1862) ήταν Γάλλος οφθαλμίατρος γεννημένος στην Κωνσταντινούπολη. Ήταν γιος του δραγουμάνου Constantin Deval (1767–1816). Σπούδασε στην Σχολή Δραγουμάνων της Πόλης, αλλά τον κέρδισε η επιστήμη και αφιερώθηκε στην Ιατρική. Άσκησε την ιατρική στο Παρίσι. Έγραψε συγγράμματα για την οφθαλμολογία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το έργο του Deval προσφέρεται για διδακτική αξιοποίηση στο μάθημα της Ιστορίας προσφέροντας πλούσιο εικονογραφικό υλικό, που σχετίζεται με την Οθωμανική Αυτοκρατορία κατά την εποχή της Ελληνικής Επανάστασης. Το συγκεκριμένο τεκμήριο μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδακτική ενότητα, που αφορά την Ναυμαχία του Ναυαρίνου, ως ιστορική πηγή. Δίδεται στους μαθητές μαζί με φύλλο εργασίας, το οποίο έχει ερωτήσεις που βοηθούν στη σύνδεση της εποχής και των πολεμικών γεγονότων με τα πρόσωπα. Ενδεικτικά προτείνονται οι εξής ερωτήσεις: α) Πότε χρονολογείται η λιθογραφία του Deval και ποιούς απεικονίζει; β) Ανατρέξτε στπον κατάλογο των Kapudan Pasha (αρχιναύαρχος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας) της περιόδου και ταυτίστε το εικονιζόμενο πρόσωπο με ένα όνομα. Τί γνωρίζετε για την δράση του; γ) Ποιός είχε τον τίτλο αυτό κατά την Ναυμαχία του Ναυαρίνου; δ) Να βρείτε απεικονίσεις της ναυμαχίας του ναυαρίνου και να συσχετίσετε την αμφίεση των προσώπων με την λιθογραφία που σας δίνεται. Η παραπάνω πηγή μπορεί να ενταχθεί σε συνθετική ομαδοσυνεργατική εργασία σχετική με την Ελληνική Επανάσταση.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΖΑΜΟΥ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE