Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Olympia.
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Πρόκειται για εικόνα από βιβλίο του 19ου αιώνα (Richard Ridley. A Tour in Greece 1880, Edinburgh, William Blackwood, 1882) με θέμα την Ολυμπία. Απόκειται στη βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το διδακτικό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων, είτε ως αφόρμηση είτε πλαισιώνοντας τη διδασκαλία, ανάλογα με τους διδακτικούς στόχους που έχουν εξαρχής τεθεί. Βρίσκει εφαρμογή σε ποικίλες διδακτικές πρακτικές (γνωστικές προσεγγίσεις,συμπεριφορισμός, εποικοδομητισμός) εξυπηρετώντας τους διδακτικούς σχεδιασμούς που θα επιλεγούν κάθε φορά (γνωστικοί, συναισθηματικοί, ψυχοκινητικοί) από τον χρήστη-εκπαιδευτικό. Ειδικότερα μπορεί να συνδυαστεί με την έρευνα και συγκέντρωση πληροφοριών αναφορικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες (τόπος, συνθήκες, τέλεση, αθλήματα, βράβευση, κοινωνική-πολιτική και πολιτιστική διάσταση) σε ομαδοσυνεργατικές και μαθητοκεντρικές διδακτικές προσεγγίσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά από τα ερευνητικά ερωτήματα ή τις δραστηριότητες που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν αυτές τις προσεγγίσεις μέσα από Φύλλα Εργασίας: 1.Χρόνος, τόπος και σημασία των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, 2.Αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων (πρωτεργάτες και πρώτοι Ολυμπιακοί Αγώνες), 3. Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες (Χειμερινοί και Θερινοί-παραολυμπιακοί)-τόποι, νέα αγωνίσματα, 4.Σύμβολα και ύμνοι (ολυμπιακή σημαία, ολυμπιακος ύμνος), 5. Σχεδιαμός ή/και ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση του ολυμπιακού ιδεώδους της συναδέλφωσης των λαών και της παγκόσμιας ειρήνης. Η εκμετάλλευση του μαθησιακού αντικειμένου μπορεί να συνδυαστεί επίσης με εκπαιδευτικές επισκέψεις, πολιτιστικά προγράμματα και ομαδικές ερευνητικές δραστηριότητες με θέμα την Ολυμπία ως πανελλήνιο θρησκευτικό και αθλητικό κέντρο, τους ολυμπιακούς αγώνες και το ολυμπιακό ιδεώδες, όπως αυτά αποτυπώνονται ειδικότερα στις αρχαίες γραπτές πηγές (έπος, λυρική ποίηση, χορική ποίηση, ιστοριογραφία, σύγχρονος ολυμπιακός ύμνος κ.λ.π.). Η παραπάνω χρήσεις συνάδουν με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) για το μάθημα της Ιστορίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά στα πεδία της Τοπικής Ιστορίας, της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, της Αρχιτεκτονικής, της Γεωγραφίας, των Θρησκευτικών, της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας, της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, των Καλλιτεχνικών, της Φυσικής Αγωγής και των ΤΠΕ.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/5504
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
> Sports SportsSports
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Information InformationInformation > Information processing Information processingInformation processing
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Development DevelopmentDevelopment
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
Ancient Greek Language and Grammar Ancient Greek Language and GrammarAncient Greek Language and Grammar > Topics TopicsTopics > Sports - Nutrition Sports - NutritionSports - Nutrition
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Sports - Nutrition Sports - NutritionSports - Nutrition
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > History HistoryHistory
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > Ancient Greek Religion Ancient Greek ReligionAncient Greek Religion
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Sports - Thematic Events Sports - Thematic EventsSports - Thematic Events > Sporting events Sporting eventsSporting events
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Information InformationInformation > Information processing Information processingInformation processing
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Development DevelopmentDevelopment
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
Ancient Greek Language and Grammar Ancient Greek Language and GrammarAncient Greek Language and Grammar > Topics TopicsTopics > Sports - Nutrition Sports - NutritionSports - Nutrition
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Sports - Nutrition Sports - NutritionSports - Nutrition
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > History HistoryHistory
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > Ancient Greek Religion Ancient Greek ReligionAncient Greek Religion
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Sports - Thematic Events Sports - Thematic EventsSports - Thematic Events > Sporting events Sporting eventsSporting events
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > design-based learning
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to adapt and perform creatively
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator:
Aikaterini Laskaridis Foundation, Hellenic Aggregator at Veria Public Library
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΕΛΣΗΣ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator