The Propylaea from the west
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελούν τα Προπύλαια των Αθηνών. Πρόκειται για έργο των Cockerell και των συνεργατών του και χρονολογείται στα μέσα περίπου του 19ου αιώνα (1830 μ.Χ.). Στην εικόνα διακρίνονται ο Οθωμανός διοικητής της φρουράς της πόλης (Disdar Aga) με έναν δερβίση. Στα δεξιά διακρίνεται ένας φυλακισμένος Έλληνας. Η Ακρόπολη, καθ’ όλη την περίοδο της Τουρκοκρατίας, χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά ως φρούριο. Οι ελεύθεροι χώροι στο πλάτωµα καταλήφθηκαν σχεδόν πλήρως από τα σπίτια των αντρών της φρουράς. Τα Προπύλαια αποτέλεσαν την οικία του Οθωµανού φρουράρχου, ενώ ο Παρθενώνας έγινε τζαµί. Η πρόσβαση στην Ακρόπολη ήταν σχεδόν αδύνατη για χριστιανούς και ξένους.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μελέτη μαθημάτων σχετικών με την οθωμανική αυτοκρατορία και συγκεκριμένα την τουρκοκρατία στον ελλαδικό χώρο. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στη μελέτη του Παρθενώνα και της Ακρόπολης των Αθηνών κατά την περίοδο της οθωμανικής κατοχής και να αναδειχθεί η χρήση και η λειτουργία του χώρου κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου. Ακόμα, μπορεί να μελετηθεί η κοινωνική ζωή των Οθωμανών και των Ελλήνων και οι εργασίες στις οποίες εμπλέκονταν οι Έλληνες φυλακισμένοι.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > socratic instruction
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE