Tholos tomb of Mycenae
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί ο θολωτός τάφος των Μυκηνών (θησαυρός του Ατρέα). Πρόκειται για σχέδιο του Cockerell και των συνεργατών του το οποίο χρονολογείται στο 1830 μ.Χ. Ο μεγαλοπρεπέστερος από τους θολωτούς τάφους των Μυκηνών είναι ο λεγόμενος "Θησαυρός του Ατρέως". Τα πλούσια μινωικής έμπνευσης σχέδια που τους καλύπτουν, δημιουργούν μια έντονη διακοσμητική εντύπωση που σκιάζει επιφανειακά τον απλό στη σύλληψη και λειτουργικό χαρακτήρα της μυκηναϊκής αρχιτεκτονικής. Χρονολογείται μεταξύ 1350-1250 π.Χ. και θεωρείται ένα από τα ωριμότερα δείγματα του τύπου. Είναι βέβαιο ότι χρησιμοποιήθηκε για την ταφή κάποιου σημαντικού μέλους της βασιλικής οικογένειας των Μυκηνών. Μέχρι σήμερα ο τάφος είναι γνωστός και ως ο τάφος του Αγαμέμνονα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μελέτη των θολωτών τάφων του μυκηναϊκού πολιτισμού. Ιδιαίτερα μπορούν να μελετηθούν οι χώροι ενός τέτοιου τάφου καθώς και οι αναπαραστάσεις που υπάρχουν και εντοπίζονται σε τάφους. Επίσης, μπορούν να μελετηθούν τα ταφικά έθιμα των Μυκηναίων, καθώς και να διερευνηθεί ο χαρακτηρισμός του τάφου ως τάφου του Αγαμέμνονα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Tombs and funerary traditions Tombs and funerary traditionsTombs and funerary traditions
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
constructivist > action research
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE