Το συγκεκριμένο ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας κατά τη γνωριμία των μαθητών/τριών με αντιπροσωπευτικά δείγματα της αρχιτεκτονικής της αρχαίας Ελλάδας, τη σύγκριση κτιρίων διαφόρων ρυθμών και σχεδίων σε συσχετισμό με τη χρήση τους, την κατανόηση της αρχαίας αρχιτεκτονικής και της σχέσης μορφής-λειτουργίας των κτιρίων.
Επιπλέον η πληροφόρησή τους σχετικά με τις εκδηλώσεις της καθημερινής ζωής των αρχαίων Ελλήνων μπορεί να οδηγήσει σε αναζήτηση πληροφοριών σχετικά τη γέννηση, την ανάπτυξη, τη λειτουργία του αρχαίου θεάτρου και την κεφαλαιώδη σημασία που αποδίδονταν στο θεατρικό λόγο για τη μόρφωση και την παιδεία των πολιτών.
Παράλληλα η σύγκριση της κάτοψης του συγκεκριμένου θεάτρου με κάποιο άλλο αρχαίο θέατρο, όπως αυτό της Επιδαύρου, η συγκέντρωση πληροφοριών σχετικά με το χώρο του θεάτρου και του αρχαίου δράματος μπορεί να οδηγήσει σε συμπεράσματα για την αρχιτεκτονική των οικοδομημάτων στον ελληνικό χώρο και στον εντοπισμό γνωρισμάτων της ελληνικής αρχιτεκτονικής σε κατασκευές όπως είναι τα αρχαία θέατρα, μέσα από την καταγραφή των ομοιοτήτων (αρχιτεκτόνημα που συνίσταται από μια υπαίθρια αμφιθεατρική κατασκευή ημικυκλικής κάτοψης γύρω από μια κυκλική πλατεία) αλλά και διαφορών τους (που σχετίζονται κυρίως με τη χρήση και εν γένει αξιοποίησή τους).
Αντίστοιχα η σχετική έρευνα των μαθητών/τριών μπορεί να προχωρήσει σε θέματα εμβάθυνσης γύρω από την αξιοποίηση των αρχαίων θεάτρων (ως χώροι διεξαγωγής θρησκευτικών τελετουργιών, αγώνων μουσικής και ποίησης, θεατρικών παραστάσεων, συνελεύσεων του δήμου ή της βουλής της πόλης-κράτους, ακόμα και ως αγορά) αλλά και σε θέματα που αφορούν τη γέννηση και εξέλιξη της ιστοριογραφίας και του δράματος, τη θεατρική τέχνη και την εξέλιξη της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, όπως και την επικαιρότητα και διαχρονική αξία του αρχαίου θεάτρου αλλά και τον σύγχρονο τρόπο παρουσίασης έργων του αρχαίου δραματολογίου.