Arch of Hadrian
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί ένα σχέδιο με τις όψεις της αψίδα του Αδριανού στην Αθήνα. Πρόκειται για έργο του Le Roy και χρονολογείται στα τέλη του 18ου αιώνα (1770 μ.Χ.). Συγκεκριμένα απεικονίζονται η κάτω όψη του νότιου πυλώνα, η κάτω όψη των βόρειων στηλών χαμηλότερου επιπέδου, η δυτική πλευρά της αψίδας και ο θριγκός της στα άνω και κάτω επίπεδα. Η αψίδα του Αδριανού (ή Πύλη) βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τους Στήλους του Διός. Πρόκειται για μια ρωμαϊκή αψίδα πάνω από τον αρχαίο δρόμο που ξεκινούσε από το κέντρο της πόλης προς τα κτίρια της ανατολικής πλευράς της πόλης, συμπεριλαμβανομένου και του ναού του Δία. Όπως λέγεται, η αψίδα αυτή χτίστηκε για να γιορτάσει η πόλη την άφιξη του ρωμαίου αυτοκράτορα Αδριανού και να τον τιμήσει για τα μεγάλα ευεργετήματα που πρόσφερε σε αυτή.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μελέτη μαθημάτων σχετικών με την αψίδα (ή Πύλη) του Αδριανού που βρίσκεται κοντά στις Στήλες του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της Αθήνας. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στη μελέτη της προσωπικότητας του Αδριανού και στο έργο που επιτελούσε στα χρόνια της κυριαρχίας του. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μελέτη του χώρου εφόσον οι μαθητές σκοπεύουν να επισκεφθούν τον χώρο από κοντά και να σχηματίσουν πληρέστερη άποψη για το οικοδόμημα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE