Το Μαθησιακό Αντικείμενο (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς στο μάθημα της Ιστορίας, ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας, για να γνωρίσουν οι μαθητές την άνθηση του Μυστρά κατά την ιστορική περίοδο από την Βυζαντινή αυτοκρατορία έως και παρακμή του από την κυριαρχία των Τούρκων. Μπορεί να προβληθεί ως εποπτικό συμπλήρωμα σε διδασκαλία σχετική με τα χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής των εκκλησιών του Μυστρά και στη συνέχεια είναι δυνατόν να κληθούν οι μαθητές να αναζητήσουν στο Διαδίκτυο και σχετικές εικόνες άλλων μνημείων, ώστε να οδηγηθούν σε γενικότερα συμπεράσματα για τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά της εποχής. Επιπρόσθετα, μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές στα πλαίσια των εικαστικών να κατασκευάσουν ως χειροτεχνία ή ακόμα και ως γραφική απεικόνιση σε ψηφιακό περιβάλλον αντίστοιχα κτίσματα και στη συνέχεια να παρατηρήσουν και να εξαγάγουν συμπεράσματα σχετικά με κάποια σταθερά χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής τέχνης..). Εναλλακτικά το (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μεγαλύτερους μαθητές με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως ιστορική πηγή, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο / Λύκειο με αντικείμενο πτυχές της ανθρωπογεωγραφίας της εποχής .(σχέσεις του ανθρώπου που αφορούν, την κοινωνία, την οικονομία, τον πληθυσμό, τη διοίκηση, την παιδεία, τη θρησκεία, τον τρόπο ενδυμασίας , τα ήθη και τα έθιμα κ.λ.π.).