View of Cairo
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το έργο εμπεριέχεται σε βιβλίο του 1600 και πιθανολογείται πως είναι δημιούργημα του Φραγκισκανού μοναχού Noe Bianco. Το βιβλίο είναι εμπλουτισμένο με ξυλογραφίες, που απεικονίζουν κυρίως λιμάνια, τοπία και Άγιους τόπους. Το συγκεκριμένο έργο αναπαριστάνει το Κάιρο, Αλ-Καχίρα,(κατά λέξη «Κατακτητής» ή «Νικητής») την πρωτεύουσα της Αιγύπτου και τη μεγαλύτερη πόλη του Αραβικού κόσμου. Στο έργο διακρίνουμε κτιριακά αρχιτεκτονικά δημιουργήματα, φοίνικες και το τείχος, εκτεταμένο οχυρωματικό έργο που είχε σκοπό να προστατέψει την πόλη του Καΐρου από τις επιδρομές των σταυροφόρων.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και στη Γεωγραφία, με την αξιοποίηση των Google maps, οι μαθητές εντοπίζουν το Κάιρο, την πρωτεύουσα της Αιγύπτου και κάνουν σχετικές συγκρίσεις για το πως ήταν το 1600 και πως είναι τώρα. Αναζητούν και περιγράφουν σημαντικά κτιριακά δημιουργήματα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Internet InternetInternet > World Wide Web World Wide WebWorld Wide Web
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE