Οι μαθητές μπορούν να περιγράψουν την εικόνα με λεπτομέρεια και να τη συσχετίσουν με ιστορικά γεγονότα της εποχής που κατασκευάστηκε ο ναός. Η μεγαλοπρέπεια του ναού οδηγεί τους μαθητές στον θεό στον οποίο ήταν αφιερωμένος αλλά και στην περιέργεια να αναζητήσουν και άλλα στοιχεία για τον συγκεκριμένο αρχαιολογικό χώρο π.χ. αθλητικοί αγώνες. Η σημαντικότητα της περιοχής αναδεικνύεται και από το γεγονός ότι στην περιοχή τελέστηκε και το πρώτο κατόρθωμα του μυθικού Ηρακλή.
Στα εικαστικά η εικόνα προσφέρεται για την παρατήρηση και ανάδειξη των αρχαίων αρχιτεκτονικών ρυθμών (ύστερος ναός της κλασικής προς ελληνιστική εποχή) με την ταυτόχρονη παρουσία και των τριών ρυθμών του ιωνικού, του δωρικού και του κορινθιακού. Μπορεί ακόμα να οργανωθεί εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο όπου οι μαθητές, με την κατάλληλη προετοιμασία, να κάνουν παρατηρήσεις, μετρήσεις και εκτιμήσεις για την λειτουργικότητα του χώρου αλλά και να εντοπίσουν τους αρχιτεκτονικούς ρυθμούς στον ναό.
Σχέδιο εργασίας: Με βασικό σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών στη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς αλλά και την ανάπτυξη της περιοχής μπορεί να υλοποιηθεί ένα σχέδιο εργασίας με κεντρικό ερώτημα: «Πιστεύετε ότι η αναστήλωση θα βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του χώρου; Τι συνέπειες μπορεί να έχει στη ζωή των κατοίκων της περιοχής;»