Παζαρι στην Κορινθο
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για σελίδα από γερμανική έκδοση του έτους 1831, έργο του Otto Magnus von Stackelberg, που παρουσιάζει στιγμιότυπο από παζάρι στην Κόρινθο και ανήκει σήμερα στη συλλογή του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη. Η έκδοση προέρχεται από τη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη η οποία είναι μια από τις σημαντικότερες βιβλιοθήκες της Ελλάδας και μία από τις δύο βιβλιοθήκες της Αμερικανικής Σχολής Κλασσικών Σπουδών στην Αθήνα, ερευνητικού και εκπαιδευτικού φορέα που λειτουργεί από το 1881 στην Ελλάδα. Σκοπός του η συστηματική μελέτη του ελληνικού πολιτισμού από την αρχαιότητα έως σήμερα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται ως αφετηρία για την προσέγγιση της ιστορίας του κοινωνικού και οικονομικού θεσμού των παζαριών που διατηρείται έως σήμερα σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας. Μπορεί να λειτουργήσει ως οπτικό ντοκουμέντο παράλληλα με άλλα είδη πηγών στην Ιστορία για την εισαγωγή στην λειτουργία του παζαριού την περίοδο του 19ου αιώνα στην Ελλάδα. Ενδεικτικά πεδία που είναι δυνατόν να προσεγγιστούν με βάση αυτή την πηγή, είναι ο χώρος του παζαριού, η εποχή που λάμβανε χώρα, οι συντεχνίες των πωλητών που συμμετείχαν, τα προϊόντα προς πώληση, ο ψυχαγωγικός του χαρακτήρας, η επικοινωνία των ανθρώπων μέσα από την αγοραπωλησία, κ.ά.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/3908
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE