Το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που μελετούν το ψωμί, την παραγωγή και τη σημασία του σε διάφορους λαούς της Ευρώπης/του κόσμου. Επίσης, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη μελέτη της καθημερινής ζωής την εποχή της Οθωμανικής κυριαρχίας. Παράλληλα, το αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που υλοποιούνται από μαθητές δευτεροβάθμιας, κυρίως, εκπαίδευσης, όπου μελετάται η θέση της γυναίκας κατά την περίοδο της Οθωμανικής κυριαρχίας ή και η εξέλιξη της θέσης της μέσα στην κοινωνία με την πάροδο των χρόνων, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από διάφορα έργα τέχνης, όπως τα χαρακτικά.