View of the Rotonda in Thessaloniki
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί ασπρόμαυρη εικόνα, έκδοσης του έτους 1831, από τη συλλογή του Ιδρύματος "Αικατερίνη Λασκαρίδη" που απεικονίζει την Ροτόντα, αρχικά μαυσωλείο του Γαλέριου και αργότερα χριστιανικό ναό του Αγίου Γεωργίου στη Θεσσαλονίκη. Ονομάστηκε έτσι από το κυκλικό της σχήμα, ενώ το όνομα Άγιος Γεώργιος το πήρε από το γειτονικό ομώνυμο εκκλησάκι. Συμπεριλήφθηκε στα Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης ως μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Σήμερα λειτουργεί ως Μουσείο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται ως αφόρμηση για τη μελέτη των χρήσεων ενός ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού κτίσματος στο πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον ως ερέθισμα για συζήτηση σχετική με τα μνημεία Παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Επίσης ως αφετηρία για την προσέγγιση της λειτουργίας ενός ναού και των αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών του, ανάλογα με τη θρησκεία των χρηστών του.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/5011
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical Art Ecclesiastical ArtEcclesiastical Art > Church architecture Church architectureChurch architecture
TEACHING APPROACH
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΡΗΣ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE