Temoignage
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η Xiang Shi προέρχεται από την Κίνα, μα ζει και εργάζεται στο Παρίσι, όπου σπούδασε. Συνηθίζει να δημιουργεί έργα μεγάλων διαστάσεων, κυρίως πορτρέτα, τα οποία καθηλώνουν τον θεατή με τον απόλυτα ρεαλιστικό χαρακτήρα τους. Δείγμα της αναγνωρισμένης δουλειάς της αποτελεί το συγκεκριμένο έργο. Πρόκειται για λάδι σε καμβά, διαστάσεων 200Χ160 εκ. Όπως η ίδια καταθέτει σε δημοσιευμένο κείμενό της, ζωγραφίζει παρέα με ένα φλιτζάνι τσάι, γιατί δεν βρίσκει κάτι που να την ευχαριστεί περισσότερο από αυτό. Προσπαθεί να αναδείξει την ομορφιά του δέρματος, την ομορφιά της ζωής. Τρυφερότητα και θαυμασμό αισθάνεται για τα πρόσωπα που απεικονίζει στον καμβά. Εκείνο που εύχεται όσο δημιουργεί είναι να κατορθώσει να ολοκληρώσει ένα έργο, με τρόπο που ο θεατής να μπορεί να το νιώσει μπροστά του ολοζώντανο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το πορτρέτο της Xiang She μας κοιτάζει κατάματα. Θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για εικόνα συμπληρωματική της βυζαντινής αγιογραφίας. Η εικόνα του θεατή, δηλαδή, απέναντι στην Εικόνα. Μάτια ολάνοιχτα, βλέμμα ειλικρινές. Τίποτα περισσότερο. Η ζωγράφος με την τέχνη της υπερβαίνει σκόπιμα τον ρεαλισμό. Επιδιώκει να τραβήξει την προσοχή, να "αναστήσει" το πρόσωπο, έτσι που αυτό να γίνεται άμεσα αισθητό. Το αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα Εικαστικά, αλλά και ως υλικό σε όποια διδακτική παρέμβαση ο εκπαιδευτικός θεωρεί πως θα γεννήσει κίνητρα. Προσφέρεται, επίσης, για σύγκριση με πορτρέτα άλλων ζωγράφων, διαφορετικής αντίληψης.


LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE