Οι εντολες ελεγχου εαν … τοτε … & εαν...τοτε...αλλιως... στο Scratch 2.0, μεσα απο τη δημιουργια διαδραστικου παιχνιδιου.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο σενάριο απευθύνεται σε μαθητές του Δημοτικού, κυρίως της ΣΤ΄ τάξης, που έχουν βασικές γνώσεις στο περιβάλλον εργασίας Scratch 2.0. Το σενάριο παρουσιάζει και αναλύει την εντολή ελέγχου ροής εάν... τότε...και την εντολή ελέγχου ροής εάν...τότε...αλλιώς...,όπως αυτέςεμφανίζονταιμέσα στο πρόγραμμα Scratch 2.0. Ο σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να κατανοήσουν την εντολή εάν…τότε… και την εντολή εάν...τότε...αλλιώς..., να τιςεφαρμόσουν σε απλές ασκήσεις και να μπορέσουν σε συνδυασμό με άλλες εντολές του Scratch 2.0 να κατασκευάσουν ένα διαδραστικό παιχνίδι. Ο Εκπαιδευτικός αρχικά παρουσιάζει την εντολήεάν...τότε...καιτην εντολή εάν...τότε...αλλιώς.... Στηνσυνέχεια καθοδηγεί τους μαθητές βήμα-βήμα (με σταδιακή μείωση του ποσοστού παροχής βοήθειας στους μαθητές) προκειμένου να ολοκληρώσουν τη δημιουργία του παιχνιδιού. Οι μαθητές χρησιμοποιούν το περιβάλλον του προγράμματος, μαθαίνουν τη σύνταξη και τη λειτουργία της εντολής εάν...τότε και της εντολής εάν...τότε...αλλιώς.... Τέλος συνδυάζοντας την εντολή εάν...τότε...και την εντολή εάν...τότε...αλλιώς... με άλλες εντολές του Scratch δημιουργούν ένα ευχάριστο παιχνίδι.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8239
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Programming structures Programming structuresProgramming structures
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΣ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE