Les secrets des portraits d’Arcimboldo
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Μεθοδολογικό πλαίσιο: Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο συνάδει με τις διδακτικές αρχές του Α.Π.Σ. Γαλλικής Γλώσσας για τη Β΄/θμια εκπαίδευση. Προτείνεται για το επίπεδο γλωσσομάθειας Α1+/Α2 (niveau élémentaire) όπως αυτό περιγράφεται από το CECRL. Πρόκειται για μια συναισθηματική προσέγγιση της Γαλλικής Γλώσσας, που βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τους γενικούς και ειδικούς σκοπούς του ΑΠΣ, καθώς αξιοποιεί την τέχνη ως μέσο για την ανάπτυξη της οντολογικής γνώσης (savoir-être) και της επικοινωνιακής ικανότητας. Αποσκοπεί στην αφύπνιση της πολυπολιτισμικότητας, καθώς φέρνει τον μαθητή σε επαφή με έργα της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς. Μέσω της παρατήρησης, της περιγραφής, αλλά και της δημιουργίας έργων τέχνης, οι μαθητές καλούνται να αναπτύξουν τόσο τη γλωσσολογική τους ικανότητα στην ξένη γλώσσα, όσο και τις ψυχοκινητικές τους δεξιότητες, καθώς το σενάριο αξιοποιεί πολλαπλούς τύπους νοημοσύνης (intelligences multiples), και συγκεκριμένα τη γλωσσική/λεκτική, τη χωροταξική, τη διαπροσωπική και τη φυσιοκρατική/νατουραλιστική νοημοσύνη. Βάσει των αρχών της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής (Pédagogie differenciée) προτείνονται ψηφιακές διαδραστικές δραστηριότητες (ασκήσεις διασταυρώσεων, επιλογής λέξεων, συμπλήρωση κενών, κάρτες διαλόγου, διαδραστικές παρουσιάσεις και βίντεο) και παιγνιώδεις (ludiques) δραστηριότητες (παιχνίδι μνήμης, παιχνίδι παρατηρητικότητας) που στοχεύουν τόσο στην ανάπτυξη ψηφιακών διαδραστικών δεξιοτήτων, όσο και στην καλλιέργεια της ενεργητικής μάθησης και της αυτονομίας του μαθητή. Η αυτενέργεια του μαθητή επιτυγχάνεται με τη διερευνητική μάθηση (χρησιμοποίηση καρτών λεξιλογίου και υπερσυνδέσμων) και τον αυτοέλεγχο των απαντήσεών του στις διαδραστικές δραστηριότητες (αυτοαξιολόγηση). Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, προτείνονται σταδιακά όλες οι μορφές εργασίας των μαθητών, ατομική, δυαδική και ομαδική (ομαδο-συνεργατική μέθοδος). Γίνεται χρήση της μητρικής γλώσσας όπου κρίνεται απαραίτητη για τη διευκόλυνση της κατανόησης και της ε ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8224
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
French FrenchFrench > Communicative language competence Communicative language competenceCommunicative language competence > Vocabulary VocabularyVocabulary
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE