Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Γλυκακι
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Η προστιθέμενη αξία της διερευνητικής μάθησης (Inquiry Based Learning) επισημαίνεται από πρόσφατες έρευνες- μελέτες στη διεθνή βιβλιογραφία για τη σύγχρονη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Brickman et al.2009;). H παρούσα θεωρία μάθησης προωθεί μιαπροσέγγιση της εκπαιδευτικής πράξης, η οποία περιλαμβάνει τη σκόπιμη διαδικασία διάγνωσης προβλημάτων, την κριτική θεώρηση των πειραμάτων, τον σχεδιασμό ερευνών, τη διάκριση εναλλακτικών αντιλήψεων - λύσεων, τη διατύπωση υποθέσεων, την κατανόηση και κατασκευή μοντέλων, τη διατύπωση συνεκτικών επιχειρημάτων - συμπερασμάτων, τη διαλογική συζήτηση και αντιπαράθεση ομοτίμων, κλπ. (Lin et al., 2004). Από παιδαγωγικής σκοπιάς, η διδακτική αυτή προσέγγιση παρουσιάζει συγκριτικό πλεονέκτημα προς άλλες παραδοσιακές μεθόδους, το οποίο έγκειται στο γεγονός, ότι ωθώντας τους μαθητές να οικοδομήσουν ενεργά τη γνώση μέσω της έρευνας και της ανακάλυψηςσυντείνει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και στην καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, μεταγνωστικών, επικοινωνιακών και επιστημονικών δεξιοτήτων (Hu et al., 2008;Sun et al., 2014). Μολονότι η προσέγγιση των φυσικών επιστημών μέσω της διερευνητικής μάθησης αποτελεί μια διδακτική πρακτική με πολλά δυνατά οφέλη για τους ίδιους τους μαθητές, ταυτόχρονα προβάλλει και σημαντικές προκλήσεις για τον ρόλο του εκπαιδευτικού κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Ο εκπαιδευτικόςκαλείται να εφεύρει τρόπους και μέσα αξιολόγησης των πολλαπλών διερευνητικών δεξιοτήτων που αναπτύσσουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια υλοποίησης των σεναρίων μάθησης, τα οποία θα περιλαμβάνουν και θα αποτιμούν ένα ευρύ φάσμα δεδομένων. Οι παραδοσιακές τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών, όπως τα διαγωνίσματα και τα τεστ, δεν επαρκούν για να αποτιμήσουν αποδοτικά και σε βάθος τις ανώτερες δεξιότητες των μαθητών, όπως επισημαίνεται από τη σύγχρονη βιβλιογραφία (Silva, 2008;)). Μοντέρνες τεχνικές αξιολόγησης, όπως η αξιολόγηση ομοτίμων, η αυτοαξιολόγηση, οι ρουμπρίκες αξιολόγησης, κλπ., μπορούν να αξιοποιηθούν από τον εκπαιδευτικό συνδυαστικά. Η ...
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/usersIcon.png)
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/techIcon.png)
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8499
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/infoIcon.png)
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/taxonIcon.png)
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/contributeIcon.png)
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
subcontract leader / coordinator:
Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority:
ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/fundingIcon.png)
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
subcontractor: ΙΕΠ
subcontractor: ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
metadata subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/commentsIcon.png)
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/rateIcon.png)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator