Οργανωνω την εκπαιδευτικη μας εκδρομη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Οργάνωση μιας εκπαιδευτικής εκδρομής με τη χρήση λογισμικού οργάνωσης γραφείου και του διαδικτύου. Οι μαθητές/τριες θα αναζητήσουν και θα αξιολογήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο για να συμπληρώσουν ένα «φύλλο προετοιμασίας» της εκδρομής (φύλλο δραστηριότητας 2). Το θέμα που οι μαθητές καλούνται να αντιμετωπίσουν είναι αρκετά ευρύ, ωστόσο στο πρώτο φύλλο δραστηριότητας με το οποίο ξεκινά το μάθημα, τους δίνονται κατευθυντήριες οδηγίες, που με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού δεν θα δυσκολευτούν κάνουν τα πρώτα βήματα οργάνωσης μιας εκδρομής. Ο προορισμός που έχει επιλεγεί είναι ο νομός Πιερίας, ωστόσο θα μπορούσε να επιλεγεί και κάποιος άλλος προορισμός με μερικές μικρές μετατροπές στα έγγραφα. Πάντως κρίνεται σκόπιμο, η διδακτική διαδικασία να μην παρεκκλίνει σημαντικά από τα βήματα που αναφέρονται στα φύλλα δραστηριότητας. Αυτό βέβαια θα μπορούσε να γίνει ως δραστηριότητα εμπέδωσης σαν προέκταση του σεναρίου. Οι μαθητές θα πρέπει να συγκεντρώσουν πληροφορίες για έναν αρχαιολογικό χώρο ή μουσείο (προτείνεται το Δίον, χωρίς να αποκλείονται άλλοι χώροι) και για μια τοποθεσία για αναψυχή (προτείνονται ο Παλιός Παντελεήμονας ή η παραλία της Σκοτίνας). Ακόλουθα θα πρέπει να συμπληρώσουν το «φύλλο προετοιμασίας» της εκδρομής με στοιχεία από αυτούς τους χώρους και να εισάγουν ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες στον πίνακα που δίνεται στο φύλλο δραστηριότητας 2. Επιπλέον οι μαθητές συγκεντρώνουν πληροφορίες για τον καιρό την ημέρα της εκδρομής από τις αντίστοιχες ιστοσελίδες πρόγνωσης καιρού. Στη συνέχεια και εφόσον υπάρχει χρόνος μέσα στην πρώτη διδακτική ώρα, επισκέπτονται τους χάρτες της google ώστε να δουν τους προορισμούς στο χάρτη, αλλά και να υπολογίσουν τις αποστάσεις που θα διανύσουν προκειμένου να υπολογίσουν αργότερα το κόστος. Την δεύτερη διδακτική ώρα οι μαθητές θα συμπληρώσουν το φύλλο δραστηριότητας 3, το οποίο είναι ένα φύλλο εργασίας του Excel, με δεδομένα, όπως ο αριθμός των παιδιών, το κόστος των μουσείων, το κόστος του λεωφορείου ανά χι ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:10:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8478
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > ICT Applications ICT ApplicationsICT Applications > ICT in daily life ICT in daily lifeICT in daily life
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Διονύσιος Μιχαλόπουλος
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Διονύσιος Μιχαλόπουλος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Διονύσιος Μιχαλόπουλος
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Διονύσιος Μιχαλόπουλος
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE