Στο σενάριο αυτό ακολουθείται η διερευνητική μέθοδος, όπου αφού ελεγχθούν οι απαραίτητες γνώσεις, καλούνται οι μαθητές να διατυπώσουν υποθέσεις, να τις ελέγξουν με τη βοήθεια του λογισμικού, κατασκευάζοντας τα κέντρα του τριγώνου και να καταλήξουν σε συμπεράσματα. Στη συνέχεια οι μαθητές συγκρίνουν τις υποθέσεις και τα συμπεράσματά τους (μεταγνώση), ελέγχουν τα συμπεράσματά τους μέσω ερωτήσεων και στο τέλος εκτελούν δραστηριότητες αξιολόγησης για τον έλεγχο και τη διατήρηση της μάθησής τους. Επίσης θα κληθούν να "ανακαλύψουν" το ευθύγραμμο τμήμα του Euler και τη σταθερή σχέση που συνδέει το βαρύκεντρο, το ορθόκεντρο και το περίκεντρο σε κάθε τρίγωνο. Οργάνωση της τάξης Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες των τριών ατόμων στο εργαστήριο Πληροφορικής. Σε κάθε ομάδα αντιστοιχεί ένας υπολογιστής. Οι μαθητές συμπληρώνουν τα φύλλα εργασίας συνεργατικά. Ο εκπαιδευτικός παρακολουθεί την πορεία υλοποίησης του σεναρίου, καθοδηγεί τους μαθητές, συγκεντρώνει τα φύλλα εργασίας και τους αξιολογεί. Χρήση του λογισμικού Με τη βοήθεια των φύλλων εργασίας στη φάση της κατασκευής, οι μαθητές μαθαίνουν να δημιουργούν τα κατάλληλα σχήματα με τη χρήση του λογισμικού. Το συγκεκριμένο λογισμικό επιλέχθηκε, γιατί ενώ είναι σχετικά απλό στη χρήση, παρέχει τη δυνατότητα της δυναμικής παρατήρησης των θέσεων των κέντρων του τριγώνου και την εξαγωγή άμεσων συμπερασμάτων. Διαδραστικό βίντεο Στη φάση των συμπερασμάτων οι μαθητές παρακολουθούν ένα βίντεο και συμμετέχουν σε δραστηριότητες που ενισχύουν τη γνώση που αποκόμισαν με τη χρήση του λογισμικού. Αξιολόγηση Στη φάση αυτή οι μαθητές συμπληρώνουν ένα φύλλο εργασίας, το οποίο τους βοηθά να αφομοιώσουν την αποκτηθείσα νέα γνώση.