Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Συλλογές Digitizing Contemporary Art/Μουσείο Φρυσιρά #5
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Redhead Girl
Το κορίτσι με το κόκκινο κεφάλι
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Έργο του διακεκριμένου Ούγγρου ζωγράφου Feher Laszlo, ο οποίος γεννήθηκε στο Szekesfebervar της Ουγγαρίας το 1953. Σπούδασε στη Hungarian Fine Arts Academy. Έχει εκθέσει σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις και στο Λος Άντζελες.
Ο πίνακας είναι δημιουργία του 2000, λάδι σε καμβά, και έχει διαστάσεις 250x180cm. Αναπαριστά ένα κορίτσι με κόκκινα μαλλιά, το οποίο βαδίζει στην αιχμηρή άκρη (προεξέχον τμήμα) μιας γεωμετρικής κατασκευής, που προβάλλει σε μαύρο φόντο.
Έργο του διακεκριμένου Ούγγρου ζωγράφου Feher Laszlo, ο οποίος γεννήθηκε στο Szekesfebervar της Ουγγαρίας το 1953. Σπούδασε στη Hungarian Fine Arts Academy. Έχει εκθέσει σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις και στο Λος Άντζελες.
Ο πίνακας είναι δημιουργία του 2000, λάδι σε καμβά, και έχει διαστάσεις 250x180cm. Αναπαριστά ένα κορίτσι με κόκκινα μαλλιά, το οποίο βαδίζει στην αιχμηρή άκρη (προεξέχον τμήμα) μιας γεωμετρικής κατασκευής, που προβάλλει σε μαύρο φόντο.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το έργο προσφέρεται για χρήση στο μάθημα των Εικαστικών, αλλά και ως μέσο σε όποιο διδακτικό αντικείμενο κρίνει ο εκπαιδευτικός - πιθανόν ως έναυσμα ακόμη και στα Μαθηματικά. Ο συγκεκριμένος πίνακας είναι δυνατόν να ενισχύσει τη φαντασία, τη στοχαστική διάθεση, την ενεργητική συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία. Ίσως όμως χρειάζεται να είναι κανείς επιφυλακτικός - κυρίως με μικρότερα σε ηλικία παιδιά - απέναντι σε συναισθηματικές αντιδράσεις, καθώς το θέμα ενδέχεται να προκαλέσει φόβο και αγωνία. Σε αυτή την περίπτωση ο εκπαιδευτικός μπορεί να διεξαγάγει μια συζήτηση με τους μαθητές, όπου θα γίνει φανερό πως συναισθήματα δεν γεννούν μόνον οι πραγματικές καταστάσεις, μα και τα σύμβολα, οι υποθετικές σκέψεις, η φαντασία. Έτσι τελικά ο μαθητής θα κερδίσει σε αυτογνωσία και θα ενδυναμωθεί ψυχικά.
Το έργο προσφέρεται για χρήση στο μάθημα των Εικαστικών, αλλά και ως μέσο σε όποιο διδακτικό αντικείμενο κρίνει ο εκπαιδευτικός - πιθανόν ως έναυσμα ακόμη και στα Μαθηματικά. Ο συγκεκριμένος πίνακας είναι δυνατόν να ενισχύσει τη φαντασία, τη στοχαστική διάθεση, την ενεργητική συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία. Ίσως όμως χρειάζεται να είναι κανείς επιφυλακτικός - κυρίως με μικρότερα σε ηλικία παιδιά - απέναντι σε συναισθηματικές αντιδράσεις, καθώς το θέμα ενδέχεται να προκαλέσει φόβο και αγωνία. Σε αυτή την περίπτωση ο εκπαιδευτικός μπορεί να διεξαγάγει μια συζήτηση με τους μαθητές, όπου θα γίνει φανερό πως συναισθήματα δεν γεννούν μόνον οι πραγματικές καταστάσεις, μα και τα σύμβολα, οι υποθετικές σκέψεις, η φαντασία. Έτσι τελικά ο μαθητής θα κερδίσει σε αυτογνωσία και θα ενδυναμωθεί ψυχικά.
Έργα του καλλιτέχνη θα βρείτε στην ιστοσελίδα:
http://www.frissirasmuseum.com/greek/collection.aspx?id=23
Έργα του καλλιτέχνη θα βρείτε στην ιστοσελίδα:
http://www.frissirasmuseum.com/greek/collection.aspx?id=23
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/195
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής,
εκπαιδευτικός
,
γονέας,
σύμβουλος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό,
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο
,
επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ)
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9-12
,
12-15
,
15-18
,
18-20
ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
oπτικός
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης:
Μουσείο Φρυσίρα
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
,
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
αφηγηματικό
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
2000
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Εικαστικά > Ζωγραφική
( Έργο αναπαραστατικής ζωγραφικής (λάδι σε καμβά) του διακεκριμένου Ούγγρου ζωγράφου Feher Laszlo. Εισάγει σε διαδικασίες προβληματισμού. - σύγχρονη τέχνη, Feher Laszlo )
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εικόνα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση
διδασκαλία
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
εποικοδομητισμός > μάθηση μέσα από το σχεδιασμό
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
εποικοδομητισμός > μάθηση μέσα από το σχεδιασμό
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος
σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ψυχοκινητικός > να προσαρμόζονται και να δρουν δημιουργικά
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ψυχοκινητικός > να προσαρμόζονται και να δρουν δημιουργικά
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Δημιουργία πρωτότυπου έργου
:
Feher Laszlo
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα
:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων
:
:
Επιμέλεια / επικύρωση
μεταδεδομένων
:
Συντονιστής / επιστημονικός
υπεύθυνος μεταδεδομένων
:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Μουσείο Φρυσίρα
Εκδότης/ες:
Μουσείο Φρυσίρα
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΕΠ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΕΠ,
ΙΤΥΕ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/