Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
Συλλογές
Aikaterini Laskaridis Foundation Library #1
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΤΟΜΕΣ, ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΕΦΕΣΟΥ
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Τομές, άποψη και κάτοψη του αρχαίου θεάτρου της Εφέσου
Section plans, view and plan of the ancient theater in Ephesus
Section plans, view and plan of the ancient theater in Ephesus
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Πρόκειται για σχέδιο που απεικονίζει τομές, μια άποψη και την κάτοψη του αρχαίου θεάτρου της Εφέσου. Περιέχεται σε συλλογή του 1745 του Richard Pococke.
Πρόκειται για σχέδιο που απεικονίζει τομές, μια άποψη και την κάτοψη του αρχαίου θεάτρου της Εφέσου. Περιέχεται σε συλλογή του 1745 του Richard Pococke.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα/σημείο αναφοράς για τη γνωριμία των μαθητών με τις Ιωνικές πόλεις που είχαν γνωρίσει μεγάλη οικονομική ακμή και αντίστοιχη πνευματική και πολιτισμική πρόοδο.
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας ή στο πλαίσιο ενός project για τα αρχαία ελληνικά θέατρα, καλούνται από τον εκπαιδευτικό να αναζητήσουν περαιτέρω πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέατρο και να δημιουργήσουν ένα πολυτροπικό κείμενο σε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (Word, Write) ή σε λογισμικό παρουσίασης (PowerPoint, Impress), προκειμένου να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης και να λάβουν ανατροφοδότηση από τις υπόλοιπες ομάδες εργασίας ή από τον εκπαιδευτικό.
Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα/σημείο αναφοράς για τη γνωριμία των μαθητών με τις Ιωνικές πόλεις που είχαν γνωρίσει μεγάλη οικονομική ακμή και αντίστοιχη πνευματική και πολιτισμική πρόοδο.
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας ή στο πλαίσιο ενός project για τα αρχαία ελληνικά θέατρα, καλούνται από τον εκπαιδευτικό να αναζητήσουν περαιτέρω πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέατρο και να δημιουργήσουν ένα πολυτροπικό κείμενο σε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (Word, Write) ή σε λογισμικό παρουσίασης (PowerPoint, Impress), προκειμένου να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης και να λάβουν ανατροφοδότηση από τις υπόλοιπες ομάδες εργασίας ή από τον εκπαιδευτικό.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/289
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό,
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9-12
,
12-15
,
15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
,
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
αφηγηματικό
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
00:00:00
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
8ος π.Χ. αιώνας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Ιστορία > Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.) > Τέχνες (Αρχιτεκτονική, Κεραμική, Πλαστική, Ζωγραφική)
( Αρχιτεκτονικό σχέδιο του θεάτρου της Εφέσου - Ιωνικές πόλεις της Μικράς Ασίας )
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εικόνα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική
προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
εποικοδομητισμός > έρευνα δράσης
εποικοδομητισμός > κοινότητες πρακτικής
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
εποικοδομητισμός > έρευνα δράσης
εποικοδομητισμός > κοινότητες πρακτικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος
σε γεγονότα
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ψυχοκινητικός > να δρουν με αυτοπεποίθηση με βάση οδηγίες
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ψυχοκινητικός > να δρουν με αυτοπεποίθηση με βάση οδηγίες
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα
:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΚΗΣ
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων
:
:
Επιμέλεια / επικύρωση
μεταδεδομένων
:
ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Συντονιστής / επιστημονικός
υπεύθυνος μεταδεδομένων
:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Εκδότης/ες:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΕΠ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΕΠ,
ΙΤΥΕ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/