Photodentro logo
Photodentro

CULTURAL
CTI logo
Ελληνικά English

Photodentro right arrow icon Συλλογή "National Documentation Centre (EKT)" right arrow icon National Documentation Centre #8

LEARNING OBJECT

ΣΟΥΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

View item page in  content provider's site
USE
 
Facebook icon
Tweet icon
QRCode icon
QRCode
SHARE
Files in This Item:
  
  
GENERAL INFORMATION
TITLE
Σούτσος Ιωάννης
Soutsos Ioannis
DESCRIPTION
Η τσιγκογραφία (τεχνική των γραφικών τεχνών) αποτυπώνει την υπογραφή του Ιωάννη Σούτσου (1804-1890), καθηγητή και Πρύτανη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Σούτσος γεννήθηκε στο Βουκουρέστι, ήταν γιος ηγεμόνα της Βλαχίας και της Μολδοβλαχίας και καταγόταν από επιφανή βυζαντινή οικογένεια. Σπούδασε νομικά και πολιτικές επιστήμες στην Ελλάδα, στην Ελβετία και στη Γαλλία. Διατέλεσε πάρεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμβουλος Επικρατείας, καθηγητής πολιτικής οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και αργότερα Πρύτανης. Ο Σούτσος θεωρείται «πατέρας της οικονομικής επιστήμης» στην Eλλάδα και ο πρώτος «ακαδημαϊκός οικονομολόγος» της χώρας, καθώς το έργο του «Πραγματεία περί παραγωγής και διανομής του πλούτου», που εκδόθηκε το 1851, είναι το πρώτο ελληνικό επιστημονικό οικονομικό σύγγραμμα. Η τσιγκογραφία (τεχνική των γραφικών τεχνών) αποτυπώνει την υπογραφή του Ιωάννη Σούτσου (1804-1890), καθηγητή και Πρύτανη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Σούτσος γεννήθηκε στο Βουκουρέστι, ήταν γιος ηγεμόνα της Βλαχίας και της Μολδοβλαχίας και καταγόταν από επιφανή βυζαντινή οικογένεια. Σπούδασε νομικά και πολιτικές επιστήμες στην Ελλάδα, στην Ελβετία και στη Γαλλία. Διατέλεσε πάρεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμβουλος Επικρατείας, καθηγητής πολιτικής οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και αργότερα Πρύτανης. Ο Σούτσος θεωρείται «πατέρας της οικονομικής επιστήμης» στην Eλλάδα και ο πρώτος «ακαδημαϊκός οικονομολόγος» της χώρας, καθώς το έργο του «Πραγματεία περί παραγωγής και διανομής του πλούτου», που εκδόθηκε το 1851, είναι το πρώτο ελληνικό επιστημονικό οικονομικό σύγγραμμα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που εξετάζουν την ιστορία / θεωρία της οικονομικής επιστήμης στη χώρα μας, την επιρροή προσωπικοτήτων σε αυτήν καθώς και την κριτική αποτίμηση των θεωριών που έχουν προτείνει. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που εξετάζουν την ιστορία / θεωρία της οικονομικής επιστήμης στη χώρα μας, την επιρροή προσωπικοτήτων σε αυτήν καθώς και την κριτική αποτίμηση των θεωριών που έχουν προτείνει.
METADATA PAGE URL
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/2920
KEYWORDS
οικονομικές επιστήμες καθηγητής
  
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner, teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary , vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18 , 18-20
USER LANGUAGE
language independent , greek
TECHNICAL INFORMATION
FUNDING INFORMATION
Funder: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Funding: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project: ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Funder: ΥΠΠΕΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
Project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
subcontract: Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Subcontractor: ΙΕΠ
Subcontract leader/coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
language independent , greek
INTERACTIVITY TYPE
expositive
COVERAGE
1804 μ.Χ. - 1890 μ.Χ.
CONTENT PROVIDER URL
http://pandektis.ekt.gr/pandektis/handle/10442/67543
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Political & Social Sciences
LEARNING RESOURCE TYPE
image
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
APPEARS IN COLLECTIONS
National Documentation Centre #8
CONTRIBUTION
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Subcontract leader/coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Metadata author :
Metadata enricher :
:
Metadata validator :
Scientific metadata coordinator :
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Metadata licensor: ΙΕΠ
Metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
  
QUALITY SEALS
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ)
LICENSE
http://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies. Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/cultural – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Directorate of Educational Technologies, Training & Certification (DiETTC)
Photodentro Cultural v1.0 | powered by DSpace open source repository software
Contact Contact
EU
Computer Technology Institute and Press Diophantus logo
logo
digital school logo
logo of Ministry of Education and Religious Affairs, Sport and Culture
espa logo
espa logo
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).