Photodentro
Συλλογή "National Documentation Centre (EKT)"
National Documentation Centre #8
LEARNING OBJECT
ΣΟΥΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Σούτσος Ιωάννης
Soutsos Ioannis
DESCRIPTION
Η τσιγκογραφία (τεχνική των γραφικών τεχνών) αποτυπώνει την υπογραφή του Ιωάννη Σούτσου (1804-1890), καθηγητή και Πρύτανη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Σούτσος γεννήθηκε στο Βουκουρέστι, ήταν γιος ηγεμόνα της Βλαχίας και της Μολδοβλαχίας και καταγόταν από επιφανή βυζαντινή οικογένεια. Σπούδασε νομικά και πολιτικές επιστήμες στην Ελλάδα, στην Ελβετία και στη Γαλλία. Διατέλεσε πάρεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμβουλος Επικρατείας, καθηγητής πολιτικής οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και αργότερα Πρύτανης. Ο Σούτσος θεωρείται «πατέρας της οικονομικής επιστήμης» στην Eλλάδα και ο πρώτος «ακαδημαϊκός οικονομολόγος» της χώρας, καθώς το έργο του «Πραγματεία περί παραγωγής και διανομής του πλούτου», που εκδόθηκε το 1851, είναι το πρώτο ελληνικό επιστημονικό οικονομικό σύγγραμμα.
Η τσιγκογραφία (τεχνική των γραφικών τεχνών) αποτυπώνει την υπογραφή του Ιωάννη Σούτσου (1804-1890), καθηγητή και Πρύτανη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Σούτσος γεννήθηκε στο Βουκουρέστι, ήταν γιος ηγεμόνα της Βλαχίας και της Μολδοβλαχίας και καταγόταν από επιφανή βυζαντινή οικογένεια. Σπούδασε νομικά και πολιτικές επιστήμες στην Ελλάδα, στην Ελβετία και στη Γαλλία. Διατέλεσε πάρεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμβουλος Επικρατείας, καθηγητής πολιτικής οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και αργότερα Πρύτανης. Ο Σούτσος θεωρείται «πατέρας της οικονομικής επιστήμης» στην Eλλάδα και ο πρώτος «ακαδημαϊκός οικονομολόγος» της χώρας, καθώς το έργο του «Πραγματεία περί παραγωγής και διανομής του πλούτου», που εκδόθηκε το 1851, είναι το πρώτο ελληνικό επιστημονικό οικονομικό σύγγραμμα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που εξετάζουν την ιστορία / θεωρία της οικονομικής επιστήμης στη χώρα μας, την επιρροή προσωπικοτήτων σε αυτήν καθώς και την κριτική αποτίμηση των θεωριών που έχουν προτείνει.
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που εξετάζουν την ιστορία / θεωρία της οικονομικής επιστήμης στη χώρα μας, την επιρροή προσωπικοτήτων σε αυτήν καθώς και την κριτική αποτίμηση των θεωριών που έχουν προτείνει.
METADATA PAGE URL
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/2920
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary
,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18
,
18-20
USER LANGUAGE
language independent
,
greek
TECHNICAL INFORMATION
FUNDING INFORMATION
Funder:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Funding: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Funder: ΥΠΠΕΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
Project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Funder: ΥΠΠΕΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
Project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Subcontractor: ΙΕΠ
Subcontract leader/coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Subcontractor: ΙΕΠ
Subcontract leader/coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
language independent
,
greek
INTERACTIVITY TYPE
expositive
COVERAGE
1804 μ.Χ. - 1890 μ.Χ.
CONTENT PROVIDER URL
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Political & Social Sciences
LEARNING RESOURCE TYPE
image
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct
instruction
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think
critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to pay attention
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Subcontract leader/coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Metadata author
:
Metadata enricher
:
:
Metadata validator
:
Scientific metadata
coordinator
:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Publisher:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Metadata licensor:
ΙΕΠ
Metadata publisher:
ΙΕΠ,
ΙΤΥΕ
LICENSE
http://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/


