Photodentro logo
Φωτόδεντρο

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
CTI logo
Ελληνικά English

Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα right arrow icon Συλλογές right arrow icon Digitizing Contemporary Art/Μουσείο Φρυσιρά #3

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ

Μετάβαση στη σελίδα του αντικειμένου στον πάροχο
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ
 
Facebook icon
Tweet icon
QRCode icon
QRCode
ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
  
  
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
L'eau qui porte le renverse
Η επιστροφή με την βάρκα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Πίνακας της Kινέζας ζωγράφου Shi Xiang η οποία ζει και εργάζεται στην Γαλλία. Λάδι σε καμβά, διαστάσεις 200x300 cm, χρονολογία 2012. Ο πίνακας εικονίζει μια γυνακεία μορφή ντυμένη στα λευκά η οποία είναι καθισμένη σε κόκκινη βάρκα που πλέει σε γαλάζια νερά, μέσα σε ένα σκοτεινό τοπίο. Η Shi Xiang σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι. Θεωρεί την ζωγραφική ως μέσο αφήγησης ιστοριών. "Ο καμβάς είναι ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα σε μένα και τα πρόσωπα που απεικονίζω. Με βοηθάει να συνδιαλέγομαι μαζί τους." σημειώνει η καλλιτέχνης αναφορικά με τα έργα της. Πίνακας της Kινέζας ζωγράφου Shi Xiang η οποία ζει και εργάζεται στην Γαλλία. Λάδι σε καμβά, διαστάσεις 200x300 cm, χρονολογία 2012. Ο πίνακας εικονίζει μια γυνακεία μορφή ντυμένη στα λευκά η οποία είναι καθισμένη σε κόκκινη βάρκα που πλέει σε γαλάζια νερά, μέσα σε ένα σκοτεινό τοπίο. Η Shi Xiang σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι. Θεωρεί την ζωγραφική ως μέσο αφήγησης ιστοριών. "Ο καμβάς είναι ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα σε μένα και τα πρόσωπα που απεικονίζω. Με βοηθάει να συνδιαλέγομαι μαζί τους." σημειώνει η καλλιτέχνης αναφορικά με τα έργα της.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η εξοικείωση με τα έργα της σύγχρονης τέχνης μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την δική τους εκφραστικότητα και δημιουργικότητα. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η προβολή εικόνων σύγχρονης τέχνης σε συσχετισμό με την βιογραφία των δημιουργών τους επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις στην τέχνη. Σε συνδυασμό με το γλωσσικό μάθημα, ως διαθεματική προσέγγιση, επιτρέπει στους μαθητές να εκφράσουν δημιουργικά τον προσωπικό τους κόσμο. Προτείνεται η προβολή της εικόνας του έργου του Shi Xiang με την παρότρυνση στους μαθητές να αφηγηθούν (γραπτώς ή προφορικώς) την ιστορία που ενέχει το έργο. Ως παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να αναδείξει τις αφηγηματικές ικανότητες των μαθητών, οι οποίοι εκφράζουν την δημιουργικότητά τους με αφόρμηση ένα έργο ζωγραφικής τέχνης. Η δημιουργική γραφή συνδέεται με την αισθητική αγωγή επιτρέποντας στους μαθητές να ελευθερώσουν δυναμικές, που ενδεχομένως ήσαν κρυμμένες. Ωστόσο, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής είναι... Η εξοικείωση με τα έργα της σύγχρονης τέχνης μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την δική τους εκφραστικότητα και δημιουργικότητα. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η προβολή εικόνων σύγχρονης τέχνης σε συσχετισμό με την βιογραφία των δημιουργών τους επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις στην τέχνη. Σε συνδυασμό με το γλωσσικό μάθημα, ως διαθεματική προσέγγιση, επιτρέπει στους μαθητές να εκφράσουν δημιουργικά τον προσωπικό τους κόσμο. Προτείνεται η προβολή της εικόνας του έργου του Shi Xiang με την παρότρυνση στους μαθητές να αφηγηθούν (γραπτώς ή προφορικώς) την ιστορία που ενέχει το έργο. Ως παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να αναδείξει τις αφηγηματικές ικανότητες των μαθητών, οι οποίοι εκφράζουν την δημιουργικότητά τους με αφόρμηση ένα έργο ζωγραφικής τέχνης. Η δημιουργική γραφή συνδέεται με την αισθητική αγωγή επιτρέποντας στους μαθητές να ελευθερώσουν δυναμικές, που ενδεχομένως ήσαν κρυμμένες. Ωστόσο, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής είναι δυνατόν να δοθεί θέμα για δημιουργική αναπαραγωγή (όχι απαραίτητα αντιγραφή), με όποια τεχνική επιλέξουν οι μαθητές. Περισσότερα Λιγότερα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/3717
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σύγχρονη τέχνη Shi Xiang Βάρκα Νερό Ζωγραφική
  
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής, εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο, γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12-15 , 15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης: Μουσείο Φρυσίρα
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη: ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
υποέργο: Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
αφηγηματικό
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
2012
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
http://photodentro.edu.gr/aggregator/sites/default/files/lo-field_hasthumbnail-9695_1
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
http://www.frissirasmuseum.com/images/artimage/3335.jpg
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Εικαστικά > Ζωγραφική ( Πίνακας της κινέζας ζωγράφου Shi Xiang η οποία ζει και εργάζεται στην Γαλλία. Λάδι σε καμβά, διαστάσεις 200x300 cm, χρονολογία 2012. Η Shi Xiang σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι. Θεωρεί την ζωγραφική ως μέσο αφήγησης ιστοριών. "Ο καμβάς είναι ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα σε μένα και τα πρόσωπα που απεικονίζω. Με βοηθάει να συνδιαλέγομαι μαζί τους." σημειώνει η καλλιτέχνης αναφορικά με τα έργα της. - Σύγχρονη Τέχνη )
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα > Άνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες (Φύση, Γαλήνη, Περίπατος, Συναισθήματα )
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
συναισθηματικός > να οργανώνουν αξίες
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
Digitizing Contemporary Art/Μουσείο Φρυσιρά #3
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα :
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων :
:
Επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων :
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων :
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης: Μουσείο Φρυσίρα
Εκδότης/ες: Μουσείο Φρυσίρα
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
  
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μουσείο Φρυσίρα ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ)
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies. Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/cultural – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών, Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης (ΔιΕΤΕΠ)
Photodentro Cultural v1.0 | powered by DSpace open source repository software
Επικοινωνία Επικοινωνία
EU
Λογότυπο Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος
logo
Λογότυπο Ψηφιακού Σχολείου
λογότυπο Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
λογότυπο ΕΣΠΑ
λογότυπο ΕΣΠΑ
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.