Photodentro logo
Photodentro

CULTURAL
CTI logo
Ελληνικά English

Photodentro right arrow icon Συλλογές right arrow icon Digitizing Contemporary Art/Μουσείο Φρυσιρά #3

LEARNING OBJECT

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ

View item page in  content provider's site
USE
 
Facebook icon
Tweet icon
QRCode icon
QRCode
SHARE
Files in This Item:
  
  
GENERAL INFORMATION
TITLE
L'eau qui porte le renverse
Η επιστροφή με την βάρκα
DESCRIPTION
Πίνακας της Kινέζας ζωγράφου Shi Xiang η οποία ζει και εργάζεται στην Γαλλία. Λάδι σε καμβά, διαστάσεις 200x300 cm, χρονολογία 2012. Ο πίνακας εικονίζει μια γυνακεία μορφή ντυμένη στα λευκά η οποία είναι καθισμένη σε κόκκινη βάρκα που πλέει σε γαλάζια νερά, μέσα σε ένα σκοτεινό τοπίο. Η Shi Xiang σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι. Θεωρεί την ζωγραφική ως μέσο αφήγησης ιστοριών. "Ο καμβάς είναι ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα σε μένα και τα πρόσωπα που απεικονίζω. Με βοηθάει να συνδιαλέγομαι μαζί τους." σημειώνει η καλλιτέχνης αναφορικά με τα έργα της. Πίνακας της Kινέζας ζωγράφου Shi Xiang η οποία ζει και εργάζεται στην Γαλλία. Λάδι σε καμβά, διαστάσεις 200x300 cm, χρονολογία 2012. Ο πίνακας εικονίζει μια γυνακεία μορφή ντυμένη στα λευκά η οποία είναι καθισμένη σε κόκκινη βάρκα που πλέει σε γαλάζια νερά, μέσα σε ένα σκοτεινό τοπίο. Η Shi Xiang σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι. Θεωρεί την ζωγραφική ως μέσο αφήγησης ιστοριών. "Ο καμβάς είναι ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα σε μένα και τα πρόσωπα που απεικονίζω. Με βοηθάει να συνδιαλέγομαι μαζί τους." σημειώνει η καλλιτέχνης αναφορικά με τα έργα της.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εξοικείωση με τα έργα της σύγχρονης τέχνης μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την δική τους εκφραστικότητα και δημιουργικότητα. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η προβολή εικόνων σύγχρονης τέχνης σε συσχετισμό με την βιογραφία των δημιουργών τους επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις στην τέχνη. Σε συνδυασμό με το γλωσσικό μάθημα, ως διαθεματική προσέγγιση, επιτρέπει στους μαθητές να εκφράσουν δημιουργικά τον προσωπικό τους κόσμο. Προτείνεται η προβολή της εικόνας του έργου του Shi Xiang με την παρότρυνση στους μαθητές να αφηγηθούν (γραπτώς ή προφορικώς) την ιστορία που ενέχει το έργο. Ως παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να αναδείξει τις αφηγηματικές ικανότητες των μαθητών, οι οποίοι εκφράζουν την δημιουργικότητά τους με αφόρμηση ένα έργο ζωγραφικής τέχνης. Η δημιουργική γραφή συνδέεται με την αισθητική αγωγή επιτρέποντας στους μαθητές να ελευθερώσουν δυναμικές, που ενδεχομένως ήσαν κρυμμένες. Ωστόσο, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής είναι... Η εξοικείωση με τα έργα της σύγχρονης τέχνης μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την δική τους εκφραστικότητα και δημιουργικότητα. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η προβολή εικόνων σύγχρονης τέχνης σε συσχετισμό με την βιογραφία των δημιουργών τους επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις στην τέχνη. Σε συνδυασμό με το γλωσσικό μάθημα, ως διαθεματική προσέγγιση, επιτρέπει στους μαθητές να εκφράσουν δημιουργικά τον προσωπικό τους κόσμο. Προτείνεται η προβολή της εικόνας του έργου του Shi Xiang με την παρότρυνση στους μαθητές να αφηγηθούν (γραπτώς ή προφορικώς) την ιστορία που ενέχει το έργο. Ως παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να αναδείξει τις αφηγηματικές ικανότητες των μαθητών, οι οποίοι εκφράζουν την δημιουργικότητά τους με αφόρμηση ένα έργο ζωγραφικής τέχνης. Η δημιουργική γραφή συνδέεται με την αισθητική αγωγή επιτρέποντας στους μαθητές να ελευθερώσουν δυναμικές, που ενδεχομένως ήσαν κρυμμένες. Ωστόσο, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής είναι δυνατόν να δοθεί θέμα για δημιουργική αναπαραγωγή (όχι απαραίτητα αντιγραφή), με όποια τεχνική επιλέξουν οι μαθητές. More Less
METADATA PAGE URL
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/3717
KEYWORDS
Σύγχρονη τέχνη Shi Xiang Βάρκα Νερό Ζωγραφική
  
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner, teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary , higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-15 , 15-18
USER LANGUAGE
language independent
TECHNICAL INFORMATION
FUNDING INFORMATION
Funder: Μουσείο Φρυσίρα
Funding: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project: ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Funder: ΥΠΠΕΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
Project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
subcontract: Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Subcontractor: ΙΕΠ
Subcontract leader/coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
language independent
INTERACTIVITY TYPE
expositive
COVERAGE
2012
CONTENT PROVIDER URL
http://photodentro.edu.gr/aggregator/sites/default/files/lo-field_hasthumbnail-9695_1
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
http://www.frissirasmuseum.com/images/artimage/3335.jpg
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Visual Arts Education > Painting ( Πίνακας της κινέζας ζωγράφου Shi Xiang η οποία ζει και εργάζεται στην Γαλλία. Λάδι σε καμβά, διαστάσεις 200x300 cm, χρονολογία 2012. Η Shi Xiang σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι. Θεωρεί την ζωγραφική ως μέσο αφήγησης ιστοριών. "Ο καμβάς είναι ένας διαμεσολαβητής ανάμεσα σε μένα και τα πρόσωπα που απεικονίζω. Με βοηθάει να συνδιαλέγομαι μαζί τους." σημειώνει η καλλιτέχνης αναφορικά με τα έργα της. - Σύγχρονη Τέχνη )
Modern Greek Language > Topics > Human - Human relations and values (Φύση, Γαλήνη, Περίπατος, Συναισθήματα )
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective > to respond and participate
affective > to organize values
APPEARS IN COLLECTIONS
Digitizing Contemporary Art/Μουσείο Φρυσιρά #3
CONTRIBUTION
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Subcontract leader/coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Metadata author :
Metadata enricher :
:
Metadata validator :
Scientific metadata coordinator :
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor: Μουσείο Φρυσίρα
Publisher: Μουσείο Φρυσίρα
Metadata licensor: ΙΕΠ
Metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
  
QUALITY SEALS
Μουσείο Φρυσίρα ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ)
LICENSE
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies. Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/cultural – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Directorate of Educational Technologies, Training & Certification (DiETTC)
Photodentro Cultural v1.0 | powered by DSpace open source repository software
Contact Contact
EU
Computer Technology Institute and Press Diophantus logo
logo
digital school logo
logo of Ministry of Education and Religious Affairs, Sport and Culture
espa logo
espa logo
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).