Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΕΡΡΩΝ #1
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ 1879
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Λογοτεχνικό βιβλίο του 1879
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Πρόκειται για ένα βιβλίο του Π.Σ. Συνοδινού με τίτλο “Αθύρματα ποιήσεων, Μυστηριώδης κόσμος”, και έχει εκδοθεί το 1879. Αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος έχει τίτλο “Μυστηριώδης κόσμος” και χαρακτηρίζεται ως πολιτικοκοινωνικό μυθιστόρημα, το δεύτερο “Περιπέτειαι δύω ανθρώπων του χαρεμιού” και χαρακτηρίζεται ως ιστορικό τούρκικο διήγημα και το τρίτο “Η ανθισμένη βάτος”. Η χρήση του αντικειμένου μπορεί να συμβάλει στη γνωριμία των μαθητών με ένα πρωτότυπο λογοτεχνικό έργο του 19ου αιώνα.
Πρόκειται για ένα βιβλίο του Π.Σ. Συνοδινού με τίτλο “Αθύρματα ποιήσεων, Μυστηριώδης κόσμος”, και έχει εκδοθεί το 1879. Αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος έχει τίτλο “Μυστηριώδης κόσμος” και χαρακτηρίζεται ως πολιτικοκοινωνικό μυθιστόρημα, το δεύτερο “Περιπέτειαι δύω ανθρώπων του χαρεμιού” και χαρακτηρίζεται ως ιστορικό τούρκικο διήγημα και το τρίτο “Η ανθισμένη βάτος”. Η χρήση του αντικειμένου μπορεί να συμβάλει στη γνωριμία των μαθητών με ένα πρωτότυπο λογοτεχνικό έργο του 19ου αιώνα.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας πρωτότυπα λογοτεχνικά έργα του 19ου αιώνα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, προκειμένου οι μαθητές να μελετήσουν τα κείμενα αυτά και να τα σχολιάσουν. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές, αφού χωριστούν σε τρεις ομάδες, θα κληθούν ανά ομάδα να μελετήσουν τα τρία μέρη του βιβλίου, να συνθέσουν μια περίληψη του κάθε μέρους και να τα παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης, αναδεικνύοντας το θέμα του κάθε κειμένου και τον τρόπο με τον οποίο ο λογοτέχνης πραγματεύεται την υπόθεσή του. Με τον τρόπο αυτό θα αναχθούν οι ίδιοι σε μελετητές/αναγνώστες ενός ολόκληρου λογοτεχνικού έργου και θα το παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους.
Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας πρωτότυπα λογοτεχνικά έργα του 19ου αιώνα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, προκειμένου οι μαθητές να μελετήσουν τα κείμενα αυτά και να τα σχολιάσουν. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές, αφού χωριστούν σε τρεις ομάδες, θα κληθούν ανά ομάδα να μελετήσουν τα τρία μέρη του βιβλίου, να συνθέσουν μια περίληψη του κάθε μέρους και να τα παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης, αναδεικνύοντας το θέμα του κάθε κειμένου και τον τρόπο με τον οποίο ο λογοτέχνης πραγματεύεται την υπόθεσή του. Με τον τρόπο αυτό θα αναχθούν οι ίδιοι σε μελετητές/αναγνώστες ενός ολόκληρου λογοτεχνικού έργου και θα το παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/3944
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής,
εκπαιδευτικός
,
γονέας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης:
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
αφηγηματικό
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
03:00:00
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
Λογοτεχνικό βιβλίο του 1879 μ.Χ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών (Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Συγγραφέας
( Πρόκειται για ένα βιβλίο του Π.Σ. Συνοδινού που έχει εκδοθεί το 1879. )
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
κείμενο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική
προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να
σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Δημιουργία πρωτότυπου έργου
:
Συνοδινός, Π.Σ.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα
:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΚΗΣ
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων
:
:
Επιμέλεια / επικύρωση
μεταδεδομένων
:
ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Συντονιστής / επιστημονικός
υπεύθυνος μεταδεδομένων
:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
Εκδότης/ες:
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΕΠ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΕΠ,
ΙΤΥΕ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/