Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Συλλογές Aikaterini Laskaridis Foundation Library #7
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΟΥΙΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
πορτρέτο Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Portrait of William Shakespeare.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (αγγλικά: William Shakespeare, (1564 - 1616) ήταν Άγγλος ποιητής και θεατρικός συγγραφέας. Θεωρείται ευρέως ως ο σημαντικότερος συγγραφέας που έγραψε στην αγγλική γλώσσα και ένας από τους σημαντικότερους δραματουργούς παγκοσμίως. Συχνά αποκαλείται εθνικός ποιητής της Αγγλίας και "Βάρδος του Έιβον". Τα σωζόμενα έργα του, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων συνεργασιών, αποτελούνται από περίπου 38 θεατρικά έργα[, 154 σονέτες, δύο μεγάλα αφηγηματικά ποιήματα και πολλά άλλα ποιήματα. Τα έργα του έχουν μεταφραστεί στις περισσότερες γλώσσες του κόσμου και ερμηνεύονται περισσότερο συχνά από τα έργα οποιουδήποτε άλλου θεατρικού συγγραφέα. Δεν έχουν σωθεί παρά λίγες καταγραφές για την ιδιωτική ζωή του Σαίξπηρ και έχουν σημειωθεί σημαντικές εικασίες για ζητήματα όπως η εξωτερική του εμφάνιση, η σεξουαλικότητά του, οι θρησκευτικές του πεποιθήσεις και κατά πόσον τα έργα που του αποδίδονται είναι γραμμένα από άλλους Ο Σαίξπηρ έγραψε τα περισσότερα από τα γνωστά έργα του ...
Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (αγγλικά: William Shakespeare, (1564 - 1616) ήταν Άγγλος ποιητής και θεατρικός συγγραφέας. Θεωρείται ευρέως ως ο σημαντικότερος συγγραφέας που έγραψε στην αγγλική γλώσσα και ένας από τους σημαντικότερους δραματουργούς παγκοσμίως. Συχνά αποκαλείται εθνικός ποιητής της Αγγλίας και "Βάρδος του Έιβον". Τα σωζόμενα έργα του, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων συνεργασιών, αποτελούνται από περίπου 38 θεατρικά έργα[, 154 σονέτες, δύο μεγάλα αφηγηματικά ποιήματα και πολλά άλλα ποιήματα. Τα έργα του έχουν μεταφραστεί στις περισσότερες γλώσσες του κόσμου και ερμηνεύονται περισσότερο συχνά από τα έργα οποιουδήποτε άλλου θεατρικού συγγραφέα. Δεν έχουν σωθεί παρά λίγες καταγραφές για την ιδιωτική ζωή του Σαίξπηρ και έχουν σημειωθεί σημαντικές εικασίες για ζητήματα όπως η εξωτερική του εμφάνιση, η σεξουαλικότητά του, οι θρησκευτικές του πεποιθήσεις και κατά πόσον τα έργα που του αποδίδονται είναι γραμμένα από άλλους Ο Σαίξπηρ έγραψε τα περισσότερα από τα γνωστά έργα του μεταξύ του 1589 και του 1613 και κατάφερε να χειριστεί με απόλυτη δεξιοτεχνία τόσο την κωμωδία όσο και το δράμα και την τραγωδία. Τα έργα του διαπνέονται από μία βαθειά κατανόηση της ανθρώπινης φύσης και παραμένουν επίκαιρα. Η επίδρασή του, ειδικότερα στην αγγλική λογοτεχνία, θεωρείται τεράστια. Οι Ρομαντικοί αναγνώρισαν την ιδιοφυία του και οι Βικτωριανοί τον λάτρεψαν κατά τρόπο που ο Τζορτζ Μπέρναρντ Σω αποκάλεσε "βαρδολατρεία".
Περισσότερα
Λιγότερα
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
• Παρακολούθηση σχετικών παραστάσεων εντός και εκτός σχολείου.
• Επίσκεψη σε θεατρικούς χώρους.
• Σύνθεση θεατρικών διαλόγων και σύντομων θεατρικών έργων.
• Επιλογή έργου, ανάγνωση, διανομή, πρόβες, σκηνικά, κτλ.
• Θεατρικό δρώμενο µε βάση την αποκτηθείσα εμπειρία.
• Στοιχειώδης ανάλυση των δομικών στοιχείων της τέχνης του θεάτρου
• Οργάνωση μαθητικών θεατρικών παραστάσεων (ομαδικές εργασίες για σκηνικά, χορό, μουσική κτλ.).
• Παρακολούθηση και σχολιασμός πρότυπων θεατρικών παραστάσεων αρχαίου δράματος από βίντεο. ομαδικές εργασίες µε αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και άλλου εκπαιδευτικού υλικού (cd-rom Δημόσιος και ιδιωτικός βίος των αρχαίων Ελλήνων, βιντεοταινία για το Αρχαίο ελληνικό θέατρο του Π.Ι.).
• Ανάθεση ομαδικής εργασίας µε διάφορα καθήκοντα όπως η καταγραφή και η δημιουργία φακέλου µε διηγήματα του συγγραφέα, προκειμένου να εντοπιστούν και να συζητηθούν στοιχεία που αφορούν τη δομή, το περιεχόμενο, κ. λ.π.
Για τους μεγαλύτερους μαθητές προτείνεται διαθ...
• Παρακολούθηση σχετικών παραστάσεων εντός και εκτός σχολείου.
• Επίσκεψη σε θεατρικούς χώρους.
• Σύνθεση θεατρικών διαλόγων και σύντομων θεατρικών έργων.
• Επιλογή έργου, ανάγνωση, διανομή, πρόβες, σκηνικά, κτλ.
• Θεατρικό δρώμενο µε βάση την αποκτηθείσα εμπειρία.
• Στοιχειώδης ανάλυση των δομικών στοιχείων της τέχνης του θεάτρου
• Οργάνωση μαθητικών θεατρικών παραστάσεων (ομαδικές εργασίες για σκηνικά, χορό, μουσική κτλ.).
• Παρακολούθηση και σχολιασμός πρότυπων θεατρικών παραστάσεων αρχαίου δράματος από βίντεο. ομαδικές εργασίες µε αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και άλλου εκπαιδευτικού υλικού (cd-rom Δημόσιος και ιδιωτικός βίος των αρχαίων Ελλήνων, βιντεοταινία για το Αρχαίο ελληνικό θέατρο του Π.Ι.).
• Ανάθεση ομαδικής εργασίας µε διάφορα καθήκοντα όπως η καταγραφή και η δημιουργία φακέλου µε διηγήματα του συγγραφέα, προκειμένου να εντοπιστούν και να συζητηθούν στοιχεία που αφορούν τη δομή, το περιεχόμενο, κ. λ.π.
Για τους μεγαλύτερους μαθητές προτείνεται διαθεματικό σχέδιο εργασίας με θέμα το έργο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ ή /και σημαντικές προσωπικότητες ελλήνων ποιητών και θεατρικών συγγραφέων που δραστηριοποιήθηκαν ή και / δραστηριοποιούνται ακόμα και σήμερα στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό.
Περισσότερα
Λιγότερα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/6466
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό,
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9-12
,
12-15
,
15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
αφηγηματικό
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
00:45:00
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
1849
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΕΚΔΟΣΗ
1849 μ. Χ.
(τελικό)
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Θεατρική αγωγή > Θέατρο και άλλες Τέχνες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική
προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > αμοιβαία διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > αμοιβαία διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα
:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων
:
:
Επιμέλεια / επικύρωση
μεταδεδομένων
:
Συντονιστής / επιστημονικός
υπεύθυνος μεταδεδομένων
:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Εκδότης/ες:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΕΠ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΕΠ,
ΙΤΥΕ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/