Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
Συλλογή "National Documentation Centre (EKT)"
National Documentation Centre #5
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ, ΕΚΔΟΤΗΣ, (1846-1901)
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Κωνσταντινίδης Ανέστης, εκδότης, (1846-1901)
Konstantinidis Anestis, publisher, (1846-1901)
Konstantinidis Anestis, publisher, (1846-1901)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους, μετά την επανάσταση του 1821.
Ο Ανέστης Κωνσταντινίδης γεννήθηκε το 1846, σπούδασε φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα. Σπούδασε την τυπογραφική τέχνη στη Γερμανία. Ερχόμενος στην Αθήνα γύρω στο 1850 δούλεψε στην αρχή ως μεταφραστής και επιμελητής ξένων βιβλίων. Ίδρυσε ένα μικρό βιβλιοπωλείο και εκδοτικό οίκο στην Αθήνα. To 1884 αγόρασε τα τυπογραφεία του Ανδρέα Κορομηλά που ήταν τότε το πρώτο όνομα στην ελληνική εκδοτική-τυπογραφική βιομηχανία με τα τελειότερα μηχανήματα. Εξέδωσε πληθώρα σημαντικών βιβλίων όπως τη σειρά «Βιβλία του Λαού» ή «Βιβλιοθήκη του Λαού», μυθιστορήματα και διηγήματα κυρίως γαλλικά που μπορούσαν να αποκτηθούν σε χαμηλή τιμή και να ψυχαγωγήσουν διατηρώντας ένα υψηλό επίπεδο. Κορυφαίο έργο του ήταν η ενασχόληση με την έκδοση στα ελληνικά του λεξικού Lidell-Scott. Απεβίωσε το 1...
Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους, μετά την επανάσταση του 1821.
Ο Ανέστης Κωνσταντινίδης γεννήθηκε το 1846, σπούδασε φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα. Σπούδασε την τυπογραφική τέχνη στη Γερμανία. Ερχόμενος στην Αθήνα γύρω στο 1850 δούλεψε στην αρχή ως μεταφραστής και επιμελητής ξένων βιβλίων. Ίδρυσε ένα μικρό βιβλιοπωλείο και εκδοτικό οίκο στην Αθήνα. To 1884 αγόρασε τα τυπογραφεία του Ανδρέα Κορομηλά που ήταν τότε το πρώτο όνομα στην ελληνική εκδοτική-τυπογραφική βιομηχανία με τα τελειότερα μηχανήματα. Εξέδωσε πληθώρα σημαντικών βιβλίων όπως τη σειρά «Βιβλία του Λαού» ή «Βιβλιοθήκη του Λαού», μυθιστορήματα και διηγήματα κυρίως γαλλικά που μπορούσαν να αποκτηθούν σε χαμηλή τιμή και να ψυχαγωγήσουν διατηρώντας ένα υψηλό επίπεδο. Κορυφαίο έργο του ήταν η ενασχόληση με την έκδοση στα ελληνικά του λεξικού Lidell-Scott. Απεβίωσε το 1901.
Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Η διαδρομή της τέχνης της τυπογραφίας ξεκινάει στην Ελλάδα αμέσως μετά την απελευθέρωση του ελληνικού κράτους μια και έπρεπε να καλυφθούν μεγάλες ελλείψεις σε ελληνόγλωσσο εκπαιδευτικό-ενημερωτικό υλικό αλλά και πάγιες ανάγκες του κράτους. Τα πρώτα τυπογραφεία ιδρύθηκαν στο Ναύπλιο, την Αίγινα και τη Σύρο. Με την μεταφορά της πρωτεύουσας στην Αθήνα το 1834 και με εξοπλισμό τα 4 τυπογραφικά πιεστήρια που δώρισε στους Έλληνες το Φιλελληνικό Κομιτάτο του Λονδίνου, στήθηκε η Βασιλική Τυπογραφία σε ιδιόκτητο κτίριο επί της οδού Σταδίου. Οι σημαντικότεροι ιδιώτες τυπογράφοι του 19ου αιώνα ήταν ο Ανδρέας Κορομηλάς και ο Κωνσταντίνος Γκαρμπολάς. Στη συνέχεια εισάγεται η τεχνολογία των κυλινδρικών πιεστηρίων στην Ελλάδα, αρχής γενομένης από την εφημερίδα Ακρόπολις το 1888 ενώ στην εποχή του Μεσοπολέμου υλοποιούνται μεγάλα εκδοτικά εγχειρήματα γεγονός που αποδεικνύει την ευρωστία του κλάδου. Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο η τυπογραφία στην Ελλάδα ακολουθεί ανελλιπώς τις παγκόσμιες τεχνολογικές εξελίξεις.
Περισσότερα
Λιγότερα
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσεγγιστεί η προσωπικότητα και το έργο του. Ο Κωνσταντινίδης εκπροσωπεί την ανάπτυξη και το επίπεδο της τυπογραφίας και των εκδόσεων στην εποχή του. Οι εκδόσεις έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση και στην καλλιέργεια του κοινού μια και το έντυπο ήταν τότε ο σχεδόν αποκλειστικός φορέας μεταφοράς και διάδοσης πληροφορίας και ενημέρωσης. Προτείνουμε εγκυκλοπαιδική διερεύνηση για την εξέλιξη των εκδόσεων στην Ελλάδα από την απελευθέρωση μέχρι και τον Β΄Παγκόσμιο πόλεμο με αναφορά στις προσωπικότητες μεγάλων εκδοτών-εκδοτικών οίκων όπως του Κορομηλά, του Κωνσταντινίδη, του Σαλίβερου, του Δημητράκου, του Ελευθερουδάκη κ.ά. Το όνομα καθενός απ' αυτούς μπορεί να συνδεθεί με συγκεκριμένα σημαντικά εκδοτικά εγχειρήματα που του αποδίδονται, έχουν εμπλουτίσει την ελληνική βιβλιογραφία και έχουν μορφώσει γενιές Ελλήνων. Θ...
Η αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσεγγιστεί η προσωπικότητα και το έργο του. Ο Κωνσταντινίδης εκπροσωπεί την ανάπτυξη και το επίπεδο της τυπογραφίας και των εκδόσεων στην εποχή του. Οι εκδόσεις έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση και στην καλλιέργεια του κοινού μια και το έντυπο ήταν τότε ο σχεδόν αποκλειστικός φορέας μεταφοράς και διάδοσης πληροφορίας και ενημέρωσης. Προτείνουμε εγκυκλοπαιδική διερεύνηση για την εξέλιξη των εκδόσεων στην Ελλάδα από την απελευθέρωση μέχρι και τον Β΄Παγκόσμιο πόλεμο με αναφορά στις προσωπικότητες μεγάλων εκδοτών-εκδοτικών οίκων όπως του Κορομηλά, του Κωνσταντινίδη, του Σαλίβερου, του Δημητράκου, του Ελευθερουδάκη κ.ά. Το όνομα καθενός απ' αυτούς μπορεί να συνδεθεί με συγκεκριμένα σημαντικά εκδοτικά εγχειρήματα που του αποδίδονται, έχουν εμπλουτίσει την ελληνική βιβλιογραφία και έχουν μορφώσει γενιές Ελλήνων. Θεωρούμε ότι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η εξέταση αυτών των μειζόνων εκδοτικών προσπαθειών και από την πλευρά του ότι απευθύνονταν σε ένα αναγνωστικό κοινό σχετικά περιορισμένο όπως το ελληνικό, γεγονός που τα καθιστούσε αμφίβολης αποτελεσματικότητας επιχειρηματικές κινήσεις.
Η αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους και πρώτο που ασχολήθηκε με το σπουδαίο λεξικό της ελληνικής Lidell-Scott, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πόρος για την προσέγγιση της ιστορίας της αξίας και του τρόπου χρήσης αυτού του μείζονος λεξικογραφικού έργου. Προτείνουμε ομαδική ερευνητική εγκυκλοπαιδική εργασία για τα παιδιά στην οποία μπορεί να διερευνηθεί η πρώτη εμφάνιση του λεξικού στο εξωτερικό, η μεταφορά του στην Ελλάδα, ο τρόπος παράθεσης των λημμάτων κλπ. Επέκταση μπορεί να γίνει με αναφορά στην ελληνική λεξικογραφία κατά τον πρώτο αιώνα του ελεύθερου ελληνικού κράτους και στα σημαντικότερα διαθέσιμα για τους μαθητές σύγχρονα και έγκυρα λεξικά. Συμπληρωματικά μπορούν να αναφερθούν τα σημεία στα οποία το καθένα εστιάζει, τον τρόπο με τον οποίο αλληλοσυμπληρώνονται καθώς και τον τρόπο με τον οποίο συνεχίζεται η λεξικογραφική παραγωγή και έρευνα σήμερα μέσα από επίσημους πλέον επιστημονικούς φορείς του ελληνικού κράτους (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας κλπ.).
Περισσότερα
Λιγότερα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/7064
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο
,
επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ)
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12-15
,
15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
,
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Χρηματοδότηση: ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
,
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
αφηγηματικό
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
Έλληνες τυπογράφοι
Ελληνική τυπογραφία
Λεξικά Ελληνικής Γλώσσας
Ελληνική τυπογραφία
Λεξικά Ελληνικής Γλώσσας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Ιστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Τέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός
( Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Λόγω του ότι το έντυπο ήταν ο κύριος υλικός φορέας διάχυσης πληροφορίας και ενημέρωσης εκείνη την εποχή, το επάγγελμα του εκδότη-τυπογράφου είχε ιδιαίτερη σημασία για την καλλιέργεια του λαού. Ο συγκεκριμένος εκδότης-επιχειρηματίας, στο επιχειρηματικό πεδίο αποδείχτηκε πολύ ικανός με την απόκτηση των καλύτερων εγκασταστάσεων της εποχής του ενώ στο εκδοτικό πεδίο είχε σημαντική συνεισφορά με υψηλού επιπέδου έργα. Κορυφαίο έργο του ήταν το λεξικό της ελληνικής γλώσσας "Lidell-Scott". - Ανέστης Κωνσταντινίδης )
Σχεδιασμός και Τεχνολογία > Βιομηχανία ( Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Η ελληνική τυπογραφία είναι κλάδος της βιομηχανίας-οικονομίας που αναπτύχθηκε από την πρώτη περίοδο απελευθέρωσης του νέου ελληνικού κράτους. Ο ρόλος της ήταν κρίσιμος στην πνευματική καλλιέργεια του ελληνικού πληθυσμού και σε τεχνολογικό επίπεδο ακολουθούσε πάντα τις εξελίξεις των πιο προηγμένων τεχνολογικά χωρών. - Ελληνική τυπογραφία )
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Λεξιλόγιο - Σημασιολογία ( Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους και πρώτο που ασχολήθηκε με το περίφημο λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας των Lidell-Scott. Το 1834 ξεκίνησε η συγγραφή του από τους Χένρι Λίντελ (Henry George Liddell) και Ρόμπερτ Σκοτ (Robert Scott) βασισμένο στη δουλειά του Γερμανού φιλόλογου Φρανς Πασόφ (Franz Passow). Η πρώτη έκδοση του έγινε το 1843 ενώ ως το 1898 είχε φτάσει στην 8η έκδοση. Θεωρείται ως ένα από τα πιο πλήρη λεξικά για την Ελληνική Γλώσσα. - Ελληνικά Λεξικά )
Σχεδιασμός και Τεχνολογία > Βιομηχανία ( Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Η ελληνική τυπογραφία είναι κλάδος της βιομηχανίας-οικονομίας που αναπτύχθηκε από την πρώτη περίοδο απελευθέρωσης του νέου ελληνικού κράτους. Ο ρόλος της ήταν κρίσιμος στην πνευματική καλλιέργεια του ελληνικού πληθυσμού και σε τεχνολογικό επίπεδο ακολουθούσε πάντα τις εξελίξεις των πιο προηγμένων τεχνολογικά χωρών. - Ελληνική τυπογραφία )
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Λεξιλόγιο - Σημασιολογία ( Πρόκειται για αναπαραγωγή τσιγκογραφίας που απεικονίζει τον Ανέστη Κωνσταντινίδη, σημαντικό εκδότη κατά την πρώτη περίοδο του ελεύθερου ελληνικού κράτους και πρώτο που ασχολήθηκε με το περίφημο λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας των Lidell-Scott. Το 1834 ξεκίνησε η συγγραφή του από τους Χένρι Λίντελ (Henry George Liddell) και Ρόμπερτ Σκοτ (Robert Scott) βασισμένο στη δουλειά του Γερμανού φιλόλογου Φρανς Πασόφ (Franz Passow). Η πρώτη έκδοση του έγινε το 1843 ενώ ως το 1898 είχε φτάσει στην 8η έκδοση. Θεωρείται ως ένα από τα πιο πλήρη λεξικά για την Ελληνική Γλώσσα. - Ελληνικά Λεξικά )
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εικόνα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση
διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
εποικοδομητισμός > έρευνα δράσης
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
εποικοδομητισμός > έρευνα δράσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος
σε γεγονότα
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
ψυχοκινητικός > να δρουν με αυτοπεποίθηση με βάση οδηγίες
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
ψυχοκινητικός > να δρουν με αυτοπεποίθηση με βάση οδηγίες
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα
:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων
:
:
Επιμέλεια / επικύρωση
μεταδεδομένων
:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
Συντονιστής / επιστημονικός
υπεύθυνος μεταδεδομένων
:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Εκδότης/ες:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΕΠ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΕΠ,
ΙΤΥΕ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/