Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Αίσωπος Αίσωπος
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
SELFIES FOR GREECE
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Selfies for Greece
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το διδακτικό σενάριο στοχεύει στην δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με το διαδίκτυο αλλά και στηνπροβολήτης ελληνικής κουλτούρας και πολιτισμού στο εξωτερικό. Περιλαμβάνει τη δημιουργία πρωτότυπων προσωπικώνψηφιακών φωτογραφιών (selfies) με θέμα την Ελλάδα από τους μαθητές. Το φωτογραφικό υλικό συνοδεύεται από σύντομα κείμενα στην αγγλική γλώσσα,δημοσιεύεταιστο διαδίκτυο, σχολιάζεται, διαμοιράζεται και αξιοποιείται γενικότερα. Το σενάριο μπορεί να ενταχθείστο μάθημα «Πληροφορική» της Β’ Γυμνασίου,στις ενότητες 3 «Πολυμέσα»και 4«Δίκτυα Υπολογιστών»ή στο μάθημα «Πληροφορική» της Γ΄Γυμνασίου,στην ενότητα 2 «Χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας: Μεγάλες δραστηριότητες». Επίσης, είναι δυνατό να αξιοποιηθεί στα πλαίσια προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (eTwinning, κ.α.) ή στα πλαίσια της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στη Β' ή στη Γ' Γυμνασίου. Προτείνεται η εφαρμογή του σεναρίου σε πολλαπλές τάξεις/τμήματα μιας σχολικής μονάδας ή ακόμα και η συνεργασίαδι...
Το διδακτικό σενάριο στοχεύει στην δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με το διαδίκτυο αλλά και στηνπροβολήτης ελληνικής κουλτούρας και πολιτισμού στο εξωτερικό. Περιλαμβάνει τη δημιουργία πρωτότυπων προσωπικώνψηφιακών φωτογραφιών (selfies) με θέμα την Ελλάδα από τους μαθητές. Το φωτογραφικό υλικό συνοδεύεται από σύντομα κείμενα στην αγγλική γλώσσα,δημοσιεύεταιστο διαδίκτυο, σχολιάζεται, διαμοιράζεται και αξιοποιείται γενικότερα. Το σενάριο μπορεί να ενταχθείστο μάθημα «Πληροφορική» της Β’ Γυμνασίου,στις ενότητες 3 «Πολυμέσα»και 4«Δίκτυα Υπολογιστών»ή στο μάθημα «Πληροφορική» της Γ΄Γυμνασίου,στην ενότητα 2 «Χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας: Μεγάλες δραστηριότητες». Επίσης, είναι δυνατό να αξιοποιηθεί στα πλαίσια προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (eTwinning, κ.α.) ή στα πλαίσια της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στη Β' ή στη Γ' Γυμνασίου. Προτείνεται η εφαρμογή του σεναρίου σε πολλαπλές τάξεις/τμήματα μιας σχολικής μονάδας ή ακόμα και η συνεργασίαδιαφορετικώνσχολικώνμονάδων από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας. Δοκιμαστικός ιστότοπος (demo) εφαρμογής σεναρίου: https://selfieforgreece.wordpress.com/
Περισσότερα
Λιγότερα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/8481
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12-15
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2012-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2012-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2012-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΠΕΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2012-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
Φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
μικτό
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
03:15:00
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
(τελικό)
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΤΠΕ > Διαδίκτυο
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Νικόλαος Γραμμένος
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος
Δημιουργία
:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΛΑΖΗΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα
:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων
:
:
Επιμέλεια / επικύρωση
μεταδεδομένων
:
Συντονιστής / επιστημονικός
υπεύθυνος μεταδεδομένων
:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΛΑΖΗΣ
Εκδότης/ες:
ΙΕΠ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΛΑΖΗΣ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ,
ΙΕΠ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΕΠ και στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Σελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/cultural/r/8526/8481
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα