ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΞΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ
Φύλλο εργασίας
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
1 |
1.
Ακολούθησε τη διαδρομή: Διαθεματικά σενάρια > Από την άμαξα στο
διαστημόπλοιο > Ο τροχός και άλλες
μηχανές |
1.
Διάβασε για τις χρήσεις του
τροχού, της σφήνας, του μοχλού και της τροχαλίας. |
2. Μπορείς τώρα να αντιστοιχίσεις τις παρακάτω
εργασίες που θέλουμε να κάνουμε με
την κατάλληλη μηχανή: ράγισμα κορμού δέντρου ● ●
τροχός ανέβασμα σκυροδέματος σε οικοδομή ● ●
σφήνα ανύψωση μεγάλης πέτρας ● ● τροχαλία μεταφορά βάρκας στη στεριά ● ● μοχλός |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
2 |
1. Ακολούθησε
τη διαδρομή: Διαθεματικά σενάρια > από την άμαξα στο
διαστημόπλοιο > αυτοκίνητα για κάθε
χρήση > ο μικρός μηχανικός |
2.
Κάνε «κλικ» στο εικονίδιο του
εκτυπωτή. |
3. Άνοιξε τον εκτυπωτή. Πήγαινε στο κουμπί
«Αρχείο» και κάνε «κλικ» στη λέξη «Εκτύπωση». Ζήτησε τόσα αντίγραφα όσα είναι τα άτομα της ομάδας
σου. |
4.
Στο σχέδιο του αυτοκινήτου που τυπώθηκε, συμπληρώστε τα τεχνικά του
μέρη. |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
3 |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. Ακολούθησε
τη διαδρομή: Διαθεματικά σενάρια > από την άμαξα στο
διαστημόπλοιο > το ηλιακό μας
σύστημα > οι πλανήτες |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. Παρατηρήστε με την ομάδα σου, την απόσταση που έχουν από τον ήλιο. |
||||||||||||||||||||||||||||||
2.
Συμπληρώστε
τον παρακάτω πίνακα:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
4. Μπορείτε
τώρα να δώσετε μια εξήγηση για τις θερμοκρασίες των πλανητών;
Συζητήστε το και γράψτε εδώ το
συμπέρασμά σας:
………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… |