ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Φύλλο εργασίας
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
1 |
¨ Ακολούθησε
τη διαδρομή: Οικολογία-περιβάλλον> άνθρωποι και οικοσυστήματα
> ανθρώπινες παρεμβάσεις >
λιπάσματα. |
¨ Παρατήρησε την εικόνα της λίμνης πριν και αφού
δεχτεί ποσότητες λιπασμάτων. Ποιες αλλαγές παρατηρείς
1.
……………………………………………………………………………………………
2.
……………………………………………………………………………………………
3.
…………………………………………………………………………………………… |
¨ Συζήτησε με το συμμαθητή ή τη συμμαθήτρια
της ομάδας σου και γράψτε πού οφείλονται αυτές οι διαφορές. Πιστεύετε ότι
επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων που ζουν δίπλα στη λίμνη και πώς; ………………………………………..………………………………………………………. …………………………..……………………………………………………………………. ……………….……………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………… |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
2 |
||||||||||||||||
¨ Ακολούθησε
τη διαδρομή: Οικολογία-περιβάλλον> άνθρωποι και οικοσυστήματα
> απειλούμενα είδη στην
Ελλάδα. |
||||||||||||||||
¨ Συμπληρώστε με τους συμμαθητές σου τον
παρακάτω πίνακα, βάζοντας τα είδη
που απειλούνται στη στεριά και στη θάλασσα.
|
||||||||||||||||
¨ Ακολούθησε τη διαδρομή: Οικολογία-περιβάλλον > οικοσυστήματα
του πλανήτη μας > χάρτης ελληνικών οικοσυστημάτων |
||||||||||||||||
¨ Συμπλήρωσε με το συμμαθητή ή τη συμμαθήτρια
της ομάδας σου τον παρακάτω πίνακα με το θαλάσσιο πάρκο, τον εθνικό δρυμό ή
τον υγρότοπο όπου εμφανίζονται τα απειλούμενα είδη του Πίνακα 1.
|