TO ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ
Φύλλο εργασίας
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
1 |
¨ Ακολούθησε
τη διαδρομή: Διαθεματικά σενάρια > Το ανθρώπινο μάτι και η
φωτογραφική μηχανή >
Οφθαλμαπάτες > Παράλληλες; |
¨ Κάνε «κλικ» στο εικονίδιο του εκτυπωτή. Θα εμφανιστεί στην οθόνη σου η
εικόνα
του μαθήματος. |
¨ Άνοιξε τον εκτυπωτή και βάλε ένα φύλλο
χαρτί. |
¨ Στο νέο παράθυρο που έχει ανοίξει, κάνε
«κλικ» στη λέξη «Αρχείο» και μετά στη λέξη «Εκτύπωση». |
¨ Όταν εκτυπωθεί η εικόνα, προσπάθησε να
αποδείξεις ότι οι ευθείες γραμμές είναι
μεταξύ τους παράλληλες. |
¨ Συζήτησε με το συμμαθητή ή τη συμμαθήτρια
της ομάδας σου και προσπαθήστε να
αποδείξετε ότι είναι παράλληλες, χωρίς να χρησιμοποιήσετε γεωμετρικά
όργανα. |
¨ Αν δεν μπορείτε έτσι, χρησιμοποιείστε όποιο
γεωμετρικό όργανο θέλετε. |
Τα καταφέρατε; ¨ NAI ¨ OXI |
¨ Γράψτε εδώ με ποιον τρόπο δουλέψατε.
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Αν χρησιμοποιήσατε γεωμετρικά όργανα, γράψτε ποια ήταν αυτά:
…..…………………………………………………………………………………………….
….……………………………………………………………………………………………. |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 |
¨ Ακολούθησε
τη διαδρομή: Διαθεματικά σενάρια > Το ανθρώπινο μάτι και η
φωτογραφική μηχανή > Ας
παίξουμε > Ρυθμίζοντας μια φωτογραφική μηχανή |
¨ Κάνε «κλικ» στο κουμπί «εστίαση». |
¨ Μετακίνησε το καφέ κουμπάκι, ώστε να
εστιάσεις το λουλούδι. |
¨ Γράψε εδώ πόσα εκατοστά απέχει το λουλούδι
από τη φωτογραφική μηχανή.
...…………………………………………………………………………………………….. |
¨ Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Ταχύτητα και
διάφραγμα». |
¨ Ρύθμισε το διάφραγμα στον αριθμό 12. |
¨ Ρύθμισε την ταχύτητα όπου θέλεις. |
¨ Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Φωτογραφίζω». |
¨ Ποιο είναι το αποτέλεσμα της φωτογράφησης; ¨
Υπερφωτισμένη ¨
Υποφωτισμένη ¨
Σωστή |
¨ Αν είναι υπερφωτισμένη ή υποφωτισμένη, να
επαναλάβεις τη δραστηριότητα. |
¨ Αν είναι σωστή, γράψε εδώ ποια ταχύτητα
διάλεξες.
………………………………………………………………………………………………… |
¨ Σύγκρινε τη φωτογραφία σου με τις
φωτογραφίες του συμμαθητή ή της συμμαθήτριας της ομάδας σου. Γράψε ποια
ταχύτητα διάλεξε ο καθένας. Βγάζετε κάποιο συμπέρασμα;
Ταχύτητες:…………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Συμπέρασμα:…………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………… |