ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Φύλλο εργασίας
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
1 |
¨ Ακολούθησε
τη διαδρομή: Το σώμα μας > Ο ανθρώπινος οργανισμός >Το
κυκλοφορικό σύστημα > τα όργανα
του κυκλοφορικού > μέσα στην καρδιά |
¨ Κάνε «κλικ» στο μολύβι που υπάρχει στην
οθόνη. Θα εμφανιστεί το σχεδιάγραμμα
της καρδιάς. |
¨ Τοποθέτησε φύλλα χαρτί στον εκτυπωτή. Κάνε
«κλικ» στη λέξη «Εκτύπωση» και τύπωσε τόσα αντίτυπα όσα είναι τα άτομα της
ομάδας σου. |
¨ Πρώτα συμπλήρωσε τα μέρη της καρδιάς, στα
πλαίσια που εμφανίζονται αριστερά και δεξιά του σχεδιαγράμματος. |
¨ Τώρα, χρωμάτισε με κόκκινο και μπλε χρώμα
τα μέρη της καρδιάς, όπως
φαίνονται στην οθόνη. |
¨ Κάνε «κλικ» στο «πώς λειτουργεί;». |
¨ Παρατήρησε προσεκτικά με το συμμαθητή ή τη
συμμαθήτρια της ομάδας σου την οθόνη και προσπαθήστε να εξηγήσετε γιατί άλλες
φορές το αίμα εμφανίζεται βαμμένο μπλε κι άλλες φορές κόκκινο; Συζητήστε και
γράψτε την παρατήρησή σας:
…...………………………………………………………………………………………
…………..……………………………………………………………………………………..
…………..………………………………………………………………………………… |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
2 |
¨ Ακολούθησε
τη διαδρομή: Το σώμα μας > Ο ανθρώπινος οργανισμός
>Το κυκλοφορικό σύστημα > τα όργανα του κυκλοφορικού > πώς
λειτουργεί. |
¨ Κάνε «κλικ» στο κουμπί
«η λειτουργία». |
¨ Βάλε προσεκτικά το δείκτη και το μέσο του
χεριού σου στο λαιμό του συμμαθητή ή της συμμαθήτριάς σου και χρονομέτρησε
πόσες φορές αισθάνεσαι το χτύπο του σφυγμού του/της μέσα σε ένα λεπτό. Γράψτε
τον αριθμό των χτύπων. ………………………………………………………………………………………………. |
¨ Συγκρίνετε τα αποτελέσματα των μετρήσεων
μεταξύ των ομάδων. |
¨ Επαναλάβετε τη διαδικασία, αφού όμως πρώτα
τρέξετε για τρία λεπτά. Γράψτε τον αριθμό των χτύπων: …………………………………………….………………………… |
¨ Συγκρίνετε τα αποτελέσματα των μετρήσεων
μεταξύ των ομάδων. |
¨ Συζητήστε με τα υπόλοιπα παιδιά στην τάξη
τις μετρήσεις σας. Υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στην πρώτη και τη
δεύτερη μέτρηση; Αν ναι, πού νομίζετε ότι
οφείλεται αυτή η διαφορά.
…………..…………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………… |