TO ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ

 

Φύλλο εργασίας

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

¨     Ακολούθησε τη διαδρομή:

     Διαθεματικά σενάρια > Το ανθρώπινο μάτι και η φωτογραφική μηχανή >

     Οφθαλμαπάτες > Παράλληλες;

¨     Κάνε «κλικ»  στο εικονίδιο του εκτυπωτή. Θα εμφανιστεί στην οθόνη σου η εικόνα

     του μαθήματος.

¨     Άνοιξε τον εκτυπωτή και βάλε ένα φύλλο χαρτί.

¨     Στο νέο παράθυρο που έχει ανοίξει, κάνε «κλικ» στη λέξη «Αρχείο» και μετά στη

     λέξη «Εκτύπωση».

¨     Όταν εκτυπωθεί η εικόνα, προσπάθησε να αποδείξεις ότι οι ευθείες γραμμές είναι

     μεταξύ τους παράλληλες.

¨     Συζήτησε με το συμμαθητή ή τη συμμαθήτρια της ομάδας σου και προσπαθήστε να

     αποδείξετε ότι είναι παράλληλες, χωρίς να χρησιμοποιήσετε γεωμετρικά όργανα.

¨    Αν δεν μπορείτε έτσι, χρησιμοποιείστε όποιο γεωμετρικό όργανο θέλετε.

     Τα καταφέρατε;

¨               NAI

¨               OXI

¨    Γράψτε εδώ με ποιον τρόπο δουλέψατε.

     …………………………………………………………………………………………………

     …………………………………………………………………………………………………

     …………………………………………………………………………………………………

     Αν χρησιμοποιήσατε γεωμετρικά όργανα, γράψτε ποια ήταν αυτά:

     …..…………………………………………………………………………………………….

     ….…………………………………………………………………………………………….

 

 

 


 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

¨     Ακολούθησε τη διαδρομή:

     Διαθεματικά σενάρια > Το ανθρώπινο μάτι και η φωτογραφική μηχανή > Ας

     παίξουμε > Ρυθμίζοντας μια φωτογραφική μηχανή

¨    Κάνε «κλικ»  στο κουμπί «εστίαση».

¨    Μετακίνησε το καφέ κουμπάκι, ώστε να εστιάσεις το λουλούδι.

¨     Γράψε εδώ πόσα εκατοστά απέχει το λουλούδι από τη φωτογραφική μηχανή.

     ...……………………………………………………………………………………………..

¨    Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Ταχύτητα και διάφραγμα».

¨    Ρύθμισε το διάφραγμα στον αριθμό 12.

¨    Ρύθμισε την ταχύτητα όπου θέλεις. 

¨    Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Φωτογραφίζω».

¨    Ποιο είναι το αποτέλεσμα της φωτογράφησης;

¨               Υπερφωτισμένη

¨               Υποφωτισμένη

¨               Σωστή

¨    Αν είναι υπερφωτισμένη ή υποφωτισμένη, να επαναλάβεις τη δραστηριότητα.

¨    Αν είναι σωστή, γράψε εδώ ποια ταχύτητα διάλεξες.

     …………………………………………………………………………………………………

¨     Σύγκρινε τη φωτογραφία σου με τις φωτογραφίες του συμμαθητή ή της συμμαθήτριας της ομάδας σου. Γράψε ποια ταχύτητα διάλεξε ο καθένας. Βγάζετε κάποιο συμπέρασμα;

     Ταχύτητες:…………………………………………………………………………………….

     …………………………………………………………………………………………………

     Συμπέρασμα:…………………………………………………………………………………

     …………………………………………………………………………………………………