ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

 

Φύλλο εργασίας

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ:

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

¨     Ακολούθησε τη διαδρομή:

     Οικολογία-περιβάλλον> άνθρωποι και οικοσυστήματα > ανθρώπινες παρεμβάσεις > 

     λιπάσματα.

¨     Παρατήρησε την εικόνα της λίμνης πριν και αφού δεχτεί ποσότητες λιπασμάτων. Ποιες αλλαγές παρατηρείς

     1.      ……………………………………………………………………………………………

     2.      ……………………………………………………………………………………………

     3.      ……………………………………………………………………………………………

¨     Συζήτησε με το συμμαθητή ή τη συμμαθήτρια της ομάδας σου και γράψτε πού οφείλονται αυτές οι διαφορές. Πιστεύετε ότι επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων που ζουν δίπλα στη λίμνη και πώς;

     ………………………………………..……………………………………………………….

     …………………………..…………………………………………………………………….

     ……………….………………………………………………………………………………..

     …………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

¨     Ακολούθησε τη διαδρομή:

     Οικολογία-περιβάλλον> άνθρωποι και οικοσυστήματα > απειλούμενα είδη στην 

     Ελλάδα.

¨     Συμπληρώστε με τους συμμαθητές σου τον παρακάτω πίνακα, βάζοντας τα είδη

     που απειλούνται στη στεριά και στη θάλασσα.

    

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ

 

 

 

 

 

 

 

 ¨   Ακολούθησε τη διαδρομή:

     Οικολογία-περιβάλλον > οικοσυστήματα του πλανήτη μας > χάρτης ελληνικών

     οικοσυστημάτων

¨     Συμπλήρωσε με το συμμαθητή ή τη συμμαθήτρια της ομάδας σου τον παρακάτω πίνακα με το θαλάσσιο πάρκο, τον εθνικό δρυμό ή τον υγρότοπο όπου εμφανίζονται τα απειλούμενα είδη του Πίνακα 1.

ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ

ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ