![]() |
![]() |
Περιγραφή του λογισμικού Function Probe
Μελετήστε τις συναρτήσεις με τo Function Probe
Το Function Probe είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για τη σύγχρονη άλγεβρα, την τριγωνομετρία και την ανάλυση που σας επιτρέπει να διερευνήσετε τις συναρτήσεις και τη μαθηματική μοντελοποίηση. Το Function Probe είναι επίσης ένα ιδανικό εργαλείο για την επεξεργασία και τη μοντελοποίηση δεδομένων σε μαθήματα που βασίζονται στην άλγεβρα και την τριγωνομετρία. Πρόκειται για ένα πολυ-εποπτικό πακέτο που περιλαμβάνει τρία ξεχωριστά εργαλεία: το "Γράφημα", τον "Πίνακα" και την "Αριθμομηχανή".
Κάθε εργαλείο παρουσιάζεται σε ένα παράθυρο με τα δικά του στοιχεία λειτουργίας και επεξεργασίας και μπορεί να θεωρηθεί ανεξάρτητο. Ωστόσο, τα παράθυρα συνδέονται μεταξύ τους, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να στέλνει πληροφορίες από το ένα στο άλλο. Η ιδέα της επικοινωνίας ανάμεσα σε μαθηματικές αναπαραστάσεις με χρήση των παραθύρων του Function Probe παρέχει σε μαθητές και καθηγητές ένα δυναμικό μέσο συντονισμού πολλαπλών αναπαραστάσεων, πολύ χρήσιμο στις προσπάθειές τους να επιλύουν προβλήματα.
Το Function Probe περιλαμβάνει πολλά ειδικά στοιχεία. Μπορείτε:
Για τον εκπαιδευτικό:
Εκπαιδευτικό επίπεδο
Το Function Probe είναι προορισμένο να χρησιμοποιείται σε μαθήματα άλγεβρας, τριγωνομετρίας και ανάλυσης (πριν τον διαφορικό και τον ολοκληρωτικό λογισμό) σε τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου. Αποτελεί ένα ευέλικτο και δυναμικό εργαλείο, σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι εξίσου εύκολο στην εκμάθηση και τη χρήση. Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στη χρήση του λογισμικού κατά τη διάρκεια της προσπάθειας που καταβάλλουν στην επίλυση προβλημάτων. Οι καθηγητές θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν το Function Probe για να επιδεικνύουν τεχνικές επίλυσης προβλημάτων και για να καθοδηγούν συζητήσεις μέσα στην τάξη. Το Function Probe δεν είναι αυστηρά συνδεδεμένο με συγκεκριμένο διδακτικό υλικό. Αντίθετα, είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι συμβατό με ενέργειες και αναπαραστάσεις που οι μαθητές δημιουργούν και χρησιμοποιούν σε μια ποικιλία προβλημάτων τα οποία συναντούν κατά τη μελέτη των Μαθηματικών.
Η ανάπτυξη του Function Probe είναι το αποτέλεσμα ετών σχεδιασμού και δοκιμής, επανασχεδιασμού και εκ νέου δοκιμής. Καθ" όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας μας οδηγούσαν τρεις βασικές πεποιθήσεις για τα Μαθηματικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση:
Τις πεποιθήσεις αυτές έρχεται να υπογραμμίσει το γεγονός ότι πιστεύουμε πως τα Μαθηματικά είναι μια ανθρώπινη προσπάθεια. Κάθε άνθρωπος αναπτύσσει τις μαθηματικές του ιδέες πραγματοποιώντας ενέργειες που επιλύουν καταστάσεις "προβληματισμού" της ζωής και σκεπτόμενος τη διαδικασία με την οποία αυτό συντελέστηκε. Ο συνδυασμός αυτός, της προσωπικής διαδικασίας της σκέψης με την κοινωνική διαδικασία της επικοινωνίας ιδεών με άλλους, είναι ένα ουσιώδες τμήμα της προσπάθειας να γίνει κανείς ένα ενεργό και παραγωγικό μέλος της κοινωνίας μας.
Μολονότι πολλοί μαθητές μπορούν να αποδώσουν ένα τυπικό ορισμό του τι είναι συνάρτηση και να εφαρμόσουν το τεστ της κάθετης ευθείας, ανακαλύπτουμε ότι αντιμετωπίζουν πολύ μεγαλύτερη δυσκολία στο να χρησιμοποιήσουν τις συναρτήσεις, δηλαδή να κατασκευάσουν συναρτήσεις, για να αναπαραστήσουν πραγματικές καταστάσεις.
Η προσέγγιση που ακολουθούμε δίνει έμφαση στα ακόλουθα σημεία:
![]() |
![]() |