Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.
ΠΑΣΑ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ (ΒΟΛΕΪ)
Έκδοση:
1.0
Ημερομηνία:
24.07.2019
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ / ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης, Εκπαιδευτικός ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, PhD
Πέτρος Νάτσης, ΕΕΠ Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, PhD
Γεράσιμος Γρίβας, Διδάκτορας Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Θωμάς Τσιμναδής, Εκπαιδευτικός ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης, Εκπαιδευτικός ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, PhD
ΗΘΟΠΟΙΟΙ:
Αριστείδης Αναγνώστου, Φοιτητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Σωτήρης Γεωργίου, Φοιτητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Κοχαρίκ Κασαρτζιάν, Φοιτήτρια Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Γιάννης Σάρδαλος, Φοιτητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Σταύρος Χατζάτογλου, Φοιτητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΕΙΚΟΝΟΛΗΨΙΑ / ΜΟΝΤΑΖ:
Κωνσταντίνος Κατσιάνης, Φωτογράφος
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:
Μαρίνα Παπαστεργίου, Αναπλ. Καθηγήτρια Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ:
ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"
ΕΚΔΟΤΗΣ:
ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (LOR)
Το παρόν χορηγείται με άδεια CC BY-NC-SA 4.0. (Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0), δηλαδή, διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.