Ονοματεπώνυμο: .....
Σχολείο: .....
Ημερομηνία: .....
ΠΗΓΗ Α
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Ποιος είναι ο δημιουργός της ιστορικής πηγής;
Πού, πότε και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε η ιστορική πηγή;
Σε ποιον/ποιους απευθυνόταν ο δημιουργός με τη συγκεκριμένη ιστορική πηγή;
ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Ποια είναι η ιδιότητα και η άποψη του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής;
Διακρίνω και σημειώνω στοιχεία μονομέρειας, προκατάληψης ή παραλείψεις του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Τι μπορώ να συμπεράνω ή να υποθέσω για το εξεταζόμενο θέμα της ιστορικής πηγής;
Τι γνώριζα και τι περισσότερο έμαθα για το θέμα με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιστορικής πηγής; Αξιολογώ αυτά που έμαθα.
ΠΗΓΗ Β
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Ποιος είναι ο δημιουργός της ιστορικής πηγής;
Πού, πότε και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε η ιστορική πηγή;
Σε ποιον/ποιους απευθυνόταν ο δημιουργός με τη συγκεκριμένη ιστορική πηγή;
ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Ποια είναι η ιδιότητα και η άποψη του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής;
Διακρίνω και σημειώνω στοιχεία μονομέρειας, προκατάληψης ή παραλείψεις του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Τι μπορώ να συμπεράνω ή να υποθέσω για το εξεταζόμενο θέμα της ιστορικής πηγής;
Τι γνώριζα και τι περισσότερο έμαθα για το θέμα με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιστορικής πηγής; Αξιολογώ αυτά που έμαθα.
ΠΗΓΗ Γ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Ποιος είναι ο δημιουργός της ιστορικής πηγής;
Πού, πότε και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε η ιστορική πηγή;
Σε ποιον/ποιους απευθυνόταν ο δημιουργός με τη συγκεκριμένη ιστορική πηγή;
ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Ποια είναι η ιδιότητα και η άποψη του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής;
Διακρίνω και σημειώνω στοιχεία μονομέρειας, προκατάληψης ή παραλείψεις του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Τι μπορώ να συμπεράνω ή να υποθέσω για το εξεταζόμενο θέμα της ιστορικής πηγής;
Τι γνώριζα και τι περισσότερο έμαθα για το θέμα με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιστορικής πηγής; Αξιολογώ αυτά που έμαθα.
ΠΗΓΗ Δ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Ποιος είναι ο δημιουργός της ιστορικής πηγής;
Πού, πότε και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε η ιστορική πηγή;
Σε ποιον/ποιους απευθυνόταν ο δημιουργός με τη συγκεκριμένη ιστορική πηγή;
ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Ποια είναι η ιδιότητα και η άποψη του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής;
Διακρίνω και σημειώνω στοιχεία μονομέρειας, προκατάληψης ή παραλείψεις του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Τι μπορώ να συμπεράνω ή να υποθέσω για το εξεταζόμενο θέμα της ιστορικής πηγής;
Τι γνώριζα και τι περισσότερο έμαθα για το θέμα με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιστορικής πηγής; Αξιολογώ αυτά που έμαθα.
ΠΗΓΗ Ε
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Ποιος είναι ο δημιουργός της ιστορικής πηγής;
Πού, πότε και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε η ιστορική πηγή;
Σε ποιον/ποιους απευθυνόταν ο δημιουργός με τη συγκεκριμένη ιστορική πηγή;
ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Ποια είναι η ιδιότητα και η άποψη του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής;
Διακρίνω και σημειώνω στοιχεία μονομέρειας, προκατάληψης ή παραλείψεις του δημιουργού για το θέμα της ιστορικής πηγής.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Τι μπορώ να συμπεράνω ή να υποθέσω για το εξεταζόμενο θέμα της ιστορικής πηγής;
Τι γνώριζα και τι περισσότερο έμαθα για το θέμα με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιστορικής πηγής; Αξιολογώ αυτά που έμαθα.
«Με ποιους τρόπους εκδηλώνεται η αντίσταση των Ελλήνων εναντίον της στρατιωτικής δικτατορίας 1967-1974;»