Page 7 - Όξινη βροχή
P. 7
Δραστηριότητα 4, φύλλο εργασίας 4: Πειραματιζόμαστε με την όξινη βροχή «Δημιούργησε όξινη βροχή». Οι μαθητές δημιουργούν όξινο διάλυμα και παρατηρούν την επίδραση του σε φυτά. Καθώς το συγκεκριμένο πείραμα απαιτεί παρατήρηση για μεγάλο χρονικό διάστημα, αρχικά θα κοινοποιήσουν τις προβλέψεις τους και θα συνεχίσουν να καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους στο πέρασμα του χρόνου έως ότου διατυπώσουν το τελικό συμπέρασμα. Τα παιδιά καλούνται να συσχετίσουν τα συμπεράσματα τους με τα αποτελέσματα της όξινης βροχής. Φύλλο εργασίας 4: Πειραματιζόμαστε με την όξινη βροχή «Δημιούργησε όξινη βροχή». Κάντε το παρακάτω πείραμα για να διαπιστώσετε την καταστροφή που προκαλεί στους οργανισμούς η όξινη βροχή. Θα χρειαστείτε: Δύο φυτά μέσα σε γλάστρες (το ένα θα το θυσιάσετε για την … επιστήμη) Δύο μεγάλα βάζα Ξύδι και νερό Έναν ψεκαστήρα Δύο ετικέτες. Υλοποίηση: 1. Γεμίζουμε ένα βάζο με νερό και ένα άλλο μισό με ξύδι και μισό με νερό 2. Στη μια γλάστρα κολλάμε μια ετικέτα που γράφει νερό και στην άλλη οξύ 3. Ψεκάζουμε τα φυτά για πολλές μέρες με το υγρό που αντιστοιχεί στην καθεμιά, ενώ παράλληλα παρατηρούμε την αντίδραση του φυτού. Τι νομίζετε ότι θα συμβεί; Γιατί; Καταγράψτε τις παρατηρήσεις σας για αρκετές μέρες μέχρι να έχετε μια τελική εικόνα για τις συνέπειες της όξινης βροχής. Πώς συσχετίζετε τα συμπεράσματά σας με τα αποτελέσματα της όξινης βροχής; 7